V
vierailija
Vieras
Juuri viikko sitten tän koettuani haluisin kuulla muiden mielipiteitä mitä ajattelette siitä jos oma kumppani ottaisi kurkusta kiinni ja heittäisi sut lattialle..(?) ei kuuntelis sua ja välttelisi koko ajan. Eihän alkoholi kuitenkaan oo mikään syy tehdä tällasta kenellekkään vaikka se siihen vaikuttaakin. Mulla ja mun avopuolisolla tulee aina jokin riita jos jompikumpi/molemmat on juonut, en tiedä edes mistä se johtuu. Aina ollaan kaikki pystytty seuraavana päivänä sopimaan. MUTTA... tää viiminen.. en olis ikinä uskonu että mun poikaystävä tekee jotain tollasta. Se on aina sanonut mulle että ei IKINÄ tekis mitään pahaa kellekkään/ei hyväksy missään muodossa väkivaltaa. Sit kuitenkin teki noin mulle, siinä lattialle kaatuneena selkä oli kaarella ja kurkkuun sattui, just ja just pystyin hengittämään, poikaystävä lähti pois paikalta ja huusin sitä auttamaan -> "mä pyydän sydämmeni pohjasta, tuu auttamaan mua. Oikeesti mua sattuu, en pääse ylös"... ei tullut auttamaan vaan löi oven kiinni perässään kun lähti pois samasta huoneesta.
Tän tilanteen jälkeen ollaan eletty ihan/ aikalailla normaalisti ja oon ikään kuin antanut anteeksi, ollaan aika vähän aikaan vasta asuttu yhdessä enkä osannut olla kovin vihanen, pikemminkin vaan oon aika järkyttynyt tästä ja pettynyt että miks just mulle kävi noin. Mietin tottakai aluks että pitäskö tässä erota vai mitä tehdä. Kaveri sanoi kun kerroin seuraavana päivänä tapahtuneesta, että suuttuis jos sen poikaystävä kehtais edes yrittää jotain tuollasta.
Ja toinen mistä oon ihan ymmälläni.. Mun poikaystävän isä oli myös paikalla eikä tullut auttamaan mua vaikka kuuli mun huutoni... hmm... haluanko sellasenkaan ihmisen kanssa olla enää tekemisissä...(?)
Tän tilanteen jälkeen ollaan eletty ihan/ aikalailla normaalisti ja oon ikään kuin antanut anteeksi, ollaan aika vähän aikaan vasta asuttu yhdessä enkä osannut olla kovin vihanen, pikemminkin vaan oon aika järkyttynyt tästä ja pettynyt että miks just mulle kävi noin. Mietin tottakai aluks että pitäskö tässä erota vai mitä tehdä. Kaveri sanoi kun kerroin seuraavana päivänä tapahtuneesta, että suuttuis jos sen poikaystävä kehtais edes yrittää jotain tuollasta.
Ja toinen mistä oon ihan ymmälläni.. Mun poikaystävän isä oli myös paikalla eikä tullut auttamaan mua vaikka kuuli mun huutoni... hmm... haluanko sellasenkaan ihmisen kanssa olla enää tekemisissä...(?)