Mies kuristi ja heitti lattialle kännissä, mitä tekisit tässä tilanteessa!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Juuri viikko sitten tän koettuani haluisin kuulla muiden mielipiteitä mitä ajattelette siitä jos oma kumppani ottaisi kurkusta kiinni ja heittäisi sut lattialle..(?) ei kuuntelis sua ja välttelisi koko ajan. Eihän alkoholi kuitenkaan oo mikään syy tehdä tällasta kenellekkään vaikka se siihen vaikuttaakin. Mulla ja mun avopuolisolla tulee aina jokin riita jos jompikumpi/molemmat on juonut, en tiedä edes mistä se johtuu. Aina ollaan kaikki pystytty seuraavana päivänä sopimaan. MUTTA... tää viiminen.. en olis ikinä uskonu että mun poikaystävä tekee jotain tollasta. Se on aina sanonut mulle että ei IKINÄ tekis mitään pahaa kellekkään/ei hyväksy missään muodossa väkivaltaa. Sit kuitenkin teki noin mulle, siinä lattialle kaatuneena selkä oli kaarella ja kurkkuun sattui, just ja just pystyin hengittämään, poikaystävä lähti pois paikalta ja huusin sitä auttamaan -> "mä pyydän sydämmeni pohjasta, tuu auttamaan mua. Oikeesti mua sattuu, en pääse ylös"... ei tullut auttamaan vaan löi oven kiinni perässään kun lähti pois samasta huoneesta.
Tän tilanteen jälkeen ollaan eletty ihan/ aikalailla normaalisti ja oon ikään kuin antanut anteeksi, ollaan aika vähän aikaan vasta asuttu yhdessä enkä osannut olla kovin vihanen, pikemminkin vaan oon aika järkyttynyt tästä ja pettynyt että miks just mulle kävi noin. Mietin tottakai aluks että pitäskö tässä erota vai mitä tehdä. Kaveri sanoi kun kerroin seuraavana päivänä tapahtuneesta, että suuttuis jos sen poikaystävä kehtais edes yrittää jotain tuollasta.
Ja toinen mistä oon ihan ymmälläni.. Mun poikaystävän isä oli myös paikalla eikä tullut auttamaan mua vaikka kuuli mun huutoni... hmm... haluanko sellasenkaan ihmisen kanssa olla enää tekemisissä...(?)

Nyt joku tulee varmaan sanomaan että miten pystyn puhumaan tälläisiä, mutta minä en suoraa päätä ottaisi eroa, vaan koittaisin selvittää mistä miehen käytös kumpuaa. Onko ollut katuva?

Sää eroat nyt samantien.

Ja, todellakaan sää et pyydä tuossa tilanteessa hakkaajaas auttamaan sua. Voi hetkeks heltyä, mutta menettää hermonsa sitten heti uudestaan ja kuristaa lopulta niin että loppuu hänen mielestään se ärsyttävä käytös.

Eroat. Teet poliisille ilmoituksen pahoinpitelystä. Muutat pois jo tänään.
Soita vaikka johonkin uhripäivystyspuhelinnumeroon, niin saat vähän neuvoja ja ymmärrystä.

Nyt joku tulee varmaan sanomaan että miten pystyn puhumaan tälläisiä, mutta minä en suoraa päätä ottaisi eroa, vaan koittaisin selvittää mistä miehen käytös kumpuaa. Onko ollut katuva?

Jos kuristamaan aletaan, niin sen verran vakavasta asiasta on kyse ettei siinä enää jäädä parisuhteeseen kyselemään että Miltä rakas susta tuntuu, onko rakas sulla ollu viime aikoina paha mieli

• Tykkää
Reactions: .....
Tunnistan itseni ja mieheni tuosta, että aina kun otettiin niin riitaa tuli. Ihan hölmöistä asioista, kännissä alkoi ajattelemaan asiat eri tavalla. Tämä oli kanssa meidän suhteen alkuaikoja. Nykyään ei tule riitaa, tunnetaan toisemme varmaan niin hyvin jo ja luotetaan toisiimme. Tuo eräs toinen kirjottaja on oikeassa että käytös se kumpuaa jostain, meillä se oli turha mustasukkaisuus. Ihminen on vajavainen, ja virheitä tekevä. Älä ainakaan heti lähde kävelemään, vaan koittakaa tosiaan ottaa selvää mistä kiikastaa. Pelkääkö hän jotain? Onko häntä joskus lyöty? näitä passaa kysyä häneltä itseltään. Sano ettet hyväksy lyömistä, mutta koitat ymmärtää, jos hänellä on itsellään jokin kriisi menossa itsensä kanssa.

Mä niin tiiän ton tunteen. On tavallaan anteeks annettu ja kaikki on iha hyvin, mut silti ku on yksin tai lähtee vaik ulos kävelemään ni on niin paha olla että itku tulee, ja hirveen tyhjyys valtaa että millään ei taija olla mitään väliä, yksinäine olo valtaa.

Tunnistan itseni ja mieheni tuosta, että aina kun otettiin niin riitaa tuli. Ihan hölmöistä asioista, kännissä alkoi ajattelemaan asiat eri tavalla. Tämä oli kanssa meidän suhteen alkuaikoja. Nykyään ei tule riitaa, tunnetaan toisemme varmaan niin hyvin jo ja luotetaan toisiimme. Tuo eräs toinen kirjottaja on oikeassa että käytös se kumpuaa jostain, meillä se oli turha mustasukkaisuus. Ihminen on vajavainen, ja virheitä tekevä. Älä ainakaan heti lähde kävelemään, vaan koittakaa tosiaan ottaa selvää mistä kiikastaa. Pelkääkö hän jotain? Onko häntä joskus lyöty? näitä passaa kysyä häneltä itseltään. Sano ettet hyväksy lyömistä, mutta koitat ymmärtää, jos hänellä on itsellään jokin kriisi menossa itsensä kanssa.
:confused: Ihan sama, mikä kriisi ihmisellä on, ei normaali ihminen kurista toista.
Ja tuo, että pojan isä ei mene väliin, kertoo siitä, että heidän perheessään ihan normijuttu.

Yhteistyössä