Niin..ettäkö muut tervehtii käspäivää ni rättikselle iskee hervoton käpäläkouristus ja se onki sitte pillupäivää
No mutta Kais!!!Sitä sattuu,mullekin muutaman kerran
Niin..ettäkö muut tervehtii käspäivää ni rättikselle iskee hervoton käpäläkouristus ja se onki sitte pillupäivää
No mutta Kais!!!Sitä sattuu,mullekin muutaman kerran
varo ettei myyjä tai vartija hoksaaTaasko mä täällä pervoilen?
Pitäskö lähtee takas cittariin, siellä oli ihania kenkiä taas...nuuskimaan
Rättiiiisssss!!!!Tuoksu oli aikalailla sama ku tyttöystävälläni, mutta ehkä hieman voimakkaampi.
Luulin että housujen päältä.Tuoksu oli aikalailla sama ku tyttöystävälläni, mutta ehkä hieman voimakkaampi.
Prisma on muutaman kilsan päässä. Mutta bussit ja junat kulkee.Miusta hyvää, sopii kahviin,ei sakkaannu eikä oo sivumakuja
Prismalla 1.65 ja löytyy maitopurkkien hyllystä
Rättiiiisssss!!!!
Nyt!!
TMI
..mun pitää hakee tähän viereen käsidesiki...
Luulin että housujen päältä.
joo, sulla on pulkat jonossa jo!Jaa, tulikin tilannetta joten se on mun osalta muimui*huiskuttaa*
Koittakaa olla jotenki...ja peskää käpälät....
kärpäslätkä.Mikäs sulla?
Jaa, tulikin tilannetta joten se on mun osalta muimui*huiskuttaa*
Koittakaa olla jotenki...ja peskää käpälät....
Tuota löytyy myös ainakin k-marketista ja kai cittarista,hinta on pikkasen kalliimpi.Prisma on muutaman kilsan päässä. Mutta bussit ja junat kulkee.
mut jos se on työmaallaTule, käydään partsilla haukkomassa.
*vetää kattimuksen mukaan*
OkHousujen päältä, mutta saa siitä tuoksut
Moni nainen tuoksuu tietämättään ku ne on itse tottunut siihen. Minä pystyn haistamaan monia asioita
Täh?mut jos se on työmaalla
Onko luut menny solmuun?Kiva kiva, joskus tossa kesän alussa potkasin vas. jalan isovarpaan vessanoveen (vahingossa) ja se on siitä saakka ollut ihan outo ja kummallinen...meinaakohan se irrota kokonaan
Mulla on varvas murtunut kun tökkäsin vahingossa seinän listaan.Kiva kiva, joskus tossa kesän alussa potkasin vas. jalan isovarpaan vessanoveen (vahingossa) ja se on siitä saakka ollut ihan outo ja kummallinen...meinaakohan se irrota kokonaan
Ei oo, ihan vaan toi kynsi kosahti siihen oven alareunaan.Onko luut menny solmuun?
Itselläni toinen isovarvas meni lapsena koulun koripallossa kun kaaduin, niin jäi vähän epämuodostuneeksi, joku luupatti törröttää siinä.
Cittari on siellä Prisman vieressä.Tuota löytyy myös ainakin k-marketista ja kai cittarista,hinta on pikkasen kalliimpi.
Meillä on prismaan jotain kilometrin verran matkaa.
Luulin että olis ollut isompikin vamma.Ei oo, ihan vaan toi kynsi kosahti siihen oven alareunaan.
Luulin että olis ollut isompikin vamma.