The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mikä vika siinä toisessa silmässä oli? En viitsi etsiä, mutta itse on kertonut kaikille, täällä.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/10/01/laakkeet-terveytta-vai-rahastusta
Sinä siellä, paula - oletan?

Pitemmän aikaa oon ihmetelly että - mikä sua riivaa? Oikeesti, jos et tölväse tosi mauttomasti Majurille niin sitten otat härkkimiskohteeksi kummallisten osin asiattomien keskusteluun kuulumattomien linkkien kera Kais'n, Softyn, Elenan, Asiankannattajan..ihan kenenkä vaan - miksi? Kun kuitenkin osaat myös jutella/keskustella ihan asiallisestikin :) ja pysyä aiheessa ilman toisinaan pahasti läpipuskevaa pahansuopaisuutta? Siksi mä sen tulkitsen, sori vaan. Mutta mitä sitten haet moisella? Kontaktia? Itsellesi aistiärsykettä?

Toki jokainen tyylillään ja persoonallaan mutta sussa on selkeesti kaksi toisistaan hyvin poikkeavaa keskustelijaa. Oot kyllä jännä tyyppi :) mutta mieluusti sen härkkivän tyylisi sivuutan jatkossakin.

Mites muuten syyspuuhasi :)? Onko sielläpäin näkyvissä jo ruskaväritystä? Keräätkö muuten pihlajanmarjoja? Näyttäis olevan runsaskin sato, mua edelleen kiehtois pihlajanmarjahyytelön/hillon teko mutta samalla etoo ajatus matoisista marjoista:sick::notworthy:...

Lämmintä syksyä sinne:)!

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Mun teini ei syö aamupalaa. Täällä oli sadetta.
No nyt luulis sitten maistuvan :)

Me ollaan niin erilaisia, toinen ei käynnisty millään ilman aamupalaa ja toinen ei voi sietää edes ajatustakaan siitä. Kunhan löytää sen oman tyylinsä ja keinonsa jotta jaksaa:)

Täällä vaihteeks yrittää aurinko paistaa mutta kohta varmaan lykkää sadetta niskaan :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä