Eikäku eiks se oo se joku ihmeen papanamömmö mitä voi laittaa ruokiin..enmietiijä*parahtaa*...joskus telkkarista jonku mainoksen vissiin nähny ja senkin huonosti...Mikä on mifu? Milffi? Onks tinku milffi?
Eikäku eiks se oo se joku ihmeen papanamömmö mitä voi laittaa ruokiin..enmietiijä*parahtaa*...joskus telkkarista jonku mainoksen vissiin nähny ja senkin huonosti...Mikä on mifu? Milffi? Onks tinku milffi?
Kyllä kait joidenkin mielestä.ok...Sä oot siis milffi?
Miksi se mua kiusaa kun mä annan sen heittää kassiensa sisällön simmuihinkin niin miksi se mua kiusaaEn mä vaan tiiä...jos Nukku- ukkeli haluaa eloonsa mifua? Sitä vaihtelua?
Miten tää nyt mihinkään liittyy...
No siis henkselihousut ja pisamat ja pörröpääkkönen ja ropeli ja lihapullat ja ystävyys ja lentäminen ja...
Siis et kyllä katto kassista turmele tai turmelen sun kassis mun 36:n pikku kaviolla!!!! MurrLaitappa silmäsi kiinni ja ajattele uudesta, makustele hitaasti sitä nimeä ja löydät sen
eikun onko majuri herännyt? Hänen keuhkot lienee noiden ainaiden vuoksi pitänyt vaihtaa? Voi se tietysti johtua perunakuidustakin...Olen tietoinen asiasta ja ongelma on hallinnassa kotonani
Tuhma rättis turmelee kaikki.Siis et kyllä katto kassista turmele tai turmelen sun kassis mun 36:n pikku kaviolla!!!! Murr
On herännyt.eikun onko majuri herännyt? Hänen keuhkot lienee noiden ainaiden vuoksi pitänyt vaihtaa? Voi se tietysti johtua perunakuidustakin...
Kysy siltä*parahtaa toistamiseen ja huitoo ilmaa talouspaperirullalla*...syytön mie nyt siihen oon...Miksi se mua kiusaa kun mä annan sen heittää kassiensa sisällön simmuihinkin niin miksi se mua kiusaa
Kyllä kait joidenkin mielestä.
Niin...pitäskö se pieksää?Tuhma rättis turmelee kaikki.
En ole.Ootko katellut Peter Northin pätkiä ollenkaan?
Hitto ku se tykkää siitä.Niin...pitäskö se pieksää?
Siis et kyllä katto kassista turmele tai turmelen sun kassis mun 36:n pikku kaviolla!!!! Murr
En ole.
Nyt rauhassa, keskity, silmät kiinni ja sitä rataa
En ole.
..tuli ihan semmoset fibaset että kohta taijetaan liikkua liian jännän äärellä joten - *räväyttää räpsyttimet levälleen* tuitui vaan sulle, mä pidän kiinni m u n omasta Katto- Kassisesta
Syytön se minäkin siihen olen.En ymmärrä tällästä alkuunkaan Uskalla enää nukkuakaanKysy siltä*parahtaa toistamiseen ja huitoo ilmaa talouspaperirullalla*...syytön mie nyt siihen oon...
Oikeestikko?Hitto ku se tykkää siitä.
No joo. Mä tarviin kylmän suihkun.Vilkaiseppa äkkiä jos pystyt ja kerro mitä mieltä oot.
*laitto tulemaan sarjatulella lentäviä tyynyjä*Voithan sä yrittää. Mietit kuitenkin aihetta viimestään nukkumaan mennessä tai jopa unessa, ahh
Oikeestikko?
No ei sitä sitte viiti