Sitä mäkin mietinMiten tuo tapahtuu? Pimpsa edellä sohvalle?
Sitä mäkin mietinMiten tuo tapahtuu? Pimpsa edellä sohvalle?
Eikun siis..öö.. Syödään suklaa. Sitten sinä ja minä sänkyyn.Jaa, noh...ei se ...mitään...menkää vaan
*heittää peuranlihapillalla niskaan*
Kerpeles!!! Suakelin hilavitkutin...mie en saa ennää näemmä mitään kirjotaakaan kun tää jo vetelee omiaan!
Miten tuo tapahtuu? Pimpsa edellä sohvalle?
PILLALLA!!!!Jaa, noh...ei se ...mitään...menkää vaan
*heittää peuranlihapillalla niskaan*
Varo vaan.. *tarttuu tiukasti han.. eiku tyynyyn kii*
Törönlöröt vaan sullekin, olitko sä jo nukkumaan menossa*ettii tyynyä humautukseen*
Me tullaan saunomaan.Iltaa. Saunaan kai pitäis vääntäytyä.
hymphPILLALLA!!!!
Mikä kummatus se on?
Mä kävin eilenIltaa. Saunaan kai pitäis vääntäytyä.
Sopii koettaa*heiluttaa molemmissa käpälissä tyynyjä*Varo vaan.. *tarttuu tiukasti han.. eiku tyynyyn kii*
Sori olen jo täällä mussuttamassa,ei kannata enää tulla ei tätä ole jäljellä sitten enää kun paikallle pääset. Ellu oli tärkeempi
Me käymme pikaisesti Majurilla. Sitten sänkyyn.
Moi!Iltaa. Saunaan kai pitäis vääntäytyä.
Myöhästä! Awww toinen on niin pimppi eellä hyppimässä sieltä, että pakkohan sitä on tilaa tehdä!
*avaa suun valmiiks* anna tulla vaan
Viskoon sua kohta pääkköseen pillallas...!
Sori olen jo täällä mussuttamassa,ei kannata enää tulla ei tätä ole jäljellä sitten enää kun paikallle pääset. Ellu oli tärkeempi
No kerrankin oon jollekin tärkeempiSori olen jo täällä mussuttamassa,ei kannata enää tulla ei tätä ole jäljellä sitten enää kun paikallle pääset. Ellu oli tärkeempi
Ei sitä nuin kirjoteta kun oo oo äm pee hoohymph
Pääkköseen.*avaa suun valmiiks* anna tulla vaan
Uiui UumppiaEi sitä nuin kirjoteta kun oo oo äm pee hoo
Sitähän sä tarkotit
Nii-I ja suu on pääkkösessä *opettaa kisulle ihmisen anatomiaa* Vieläkö opetan missä se pimppinen on?Pääkköseen.
Viskaan sua pääkkös...
Unoha koko juttu*huokaa*
En ollu vielä sänkyyn menos.Oma vikas
Ajattele kuinka hienoa oli, kun sai elää sillon lapsuutta kun irtsareita ostettiin kioskilta.
Enää ei ole edes kiskoja, tai on, mutta ne on kaikki Ärriä ja irtsaritkin on valmiiksi pussitettu.
En ollu vielä sänkyyn menos...olin vasta sängyn alla könyämässä ja mörköilemässä
*kutittaa kyljestä*Sopii koettaa*heiluttaa molemmissa käpälissä tyynyjä*