Niin tietysti.Toisen tekee mieli ja toisella on eikä edes syö sitäMulla olis fazerin sininen suklaalevy, mut ei tee laisinkaan miel
No ei mun tollasta tee mieli mut jos olis ollu minttukrokanttia niin sitten en olis pöksyissäni pysyny.Mulla on marabouta missä on joukossa dajmia...nomnomnomno..röyh
Mennään käymään Majurilla.Niin tietysti.Toisen tekee mieli ja toisella on eikä edes syö sitä
Mennään käymään Majurilla.
No ei mun tollasta tee mieli mut jos olis ollu minttukrokanttia niin sitten en olis pöksyissäni pysyny.
Mennään yhessä...mä voin vaikka laulaa hiljaa sut uneenVois jo nukkua. *huokaus*
Meniskö sänkyyn?
Vie sä niin mä vikisen.Pistetään puokkiinMennään käymään Majurilla.
Ette mene kun piti sinne majurille ensin mennä suklaatia syömäänMennään yhessä...mä voin vaikka laulaa hiljaa sut uneen
En mä niin vanha vielä ooOnko sulla vaippa
Sori, softy ei lähe nyt mihinkään muualle kuin lämpimään lusikkaan minun kanssa tonne peiton alle!!!Ette mene kun piti sinne majurille ensin mennä suklaatia syömään
Sori, softy ei lähe nyt mihinkään muualle kuin lämpimään lusikkaan minun kanssa tonne peiton alle!!!
No jääpähän suklaata mulle koko levyllinenSori, softy ei lähe nyt mihinkään muualle kuin lämpimään lusikkaan minun kanssa tonne peiton alle!!!
Mennään yhessä...mä voin vaikka laulaa hiljaa sut uneen
Vie sä niin mä vikisen.Pistetään puokkiin
Sori, softy ei lähe nyt mihinkään muualle kuin lämpimään lusikkaan minun kanssa tonne peiton alle!!!
Nouu!No jääpähän suklaata mulle koko levyllinen
...jaaaaa sitten kantsii tehä tilaa semisukkelasti sinne soffalle koska mä pimpsahan teijen seuraan sekaan just nyyyyt!!*ottaa pikkusen vauhdin ja hyppääää*
Miten tuo tapahtuu? Pimpsa edellä sohvalle?
Jaa, noh...ei se ...mitään...menkää vaan
Me käymme pikaisesti Majurilla. Sitten sänkyyn.