The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Naiset ovat maailman pelottavimpia otuksia.
Etenkin sellaiset joita ei ymmärrä pelätä.

Jos nakkikiskapetteri saa päähänsä alkaa riehumaan niin hän pääsee käsiksi korkeintaan luuhun ja nahkaan. Ne vammat paranevat aikanaan. Niinpä joku nakkikiskapetteri on ihan yhdentekevä.

Ystävä tai nainen taas pääsee käsiksi paikkoihin ja asioihin jotka oikeasti sattuvat.
Se on kipu joka ei lähde pois.
vittu mikä mikkihiiri.
 
vierailija
Mua ei oo ikinä napannut pitkätukkaset miehet, arvaas miks?:barefoot: No etpä tietenkään arvaa joten minäpä kerron *Ottaa ryhdikkään asennon ja rykii ihan hiivatin tärkeesti*:cool: Noh, katos kun sitten kun/jos ollaan pitkätukkasen miehen kanssa ''silleen'' niin se sen pehkohan valuis koko ajan naamalle ja niitä sen hiivatin hiussuortuvia joutuis kaivelemaan sitten poskionteloista ja nielusta saakka pois! Ei sellasesta mitään tulis!!:confused:o_O:notworthy:
Tuonhan voi kääntää myös toisinpäin. Samalla tavalla naisten pitkät hiukset voi olla tiellä ja mennä suuhun. Miten siis ne eroaa miesten pitkistä hiuksista. Siihen päälle pillukarvat joita saa sylkeä suusta kun alapäätä hoitelee.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Tuonhan voi kääntää myös toisinpäin. Samalla tavalla naisten pitkät hiukset voi olla tiellä ja mennä suuhun. Miten siis ne eroaa miesten pitkistä hiuksista. Siihen päälle pillukarvat joita saa sylkeä suusta kun alapäätä hoitelee.
Ei siellä alapäässä tartte karvoja olla. Mä nyt vaan tykkään kun miehillä näkyy niska, minkä mä sille voin:unsure:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä