Mun olisi pitänyt saada maanantaina mun laukun ja yllätys ei tullut tänäänkään, vaikka sen jo halusin laittaa tänään ravintolaan yhden asun kanssa. Näköjään lähetys on hukassa tai sitten se vaan kestää taas pirusti...Onneksi kyseinen yritys lähettää kaikki tuotteet vain vakuutettuna, silti hurrr...Olisin jo hakenut sen itsekin montakin kerta, kun aina postissa samat ongelmat, niin tyhmä olin että pyysin lähetystä kun viikon ohjelmista aina ei tietoa missä ja milloin pitäisi olla. Noh asiakaspalvelija ilmoitti että lähettää minulle pahoittelun takia postimerkit :-D! Varma sitten kirjoitan joulupukille sen jälkeen kirjeitä.......BUENO!
Välillä olo että toimiiko kohta enää mitään Suomessa? Eilen tappelin Nordean kanssa että kortti ei toimii kun teen ostoksia ulkomaailta ja mun oli pakko sen takia käyttää yrityskorttia. Mutta kun ne ei usko ettei se toimii vaikka kuinka selitin puhelimessa. Puhumattakaan Dhl ei palauttaa mun rahoja jo kuukauden kun tuplamaksu lähti ja he eivät löytää toista maksua. Kuinka tämä kaikki voi olla niin hankala välillä...
Välillä olo että toimiiko kohta enää mitään Suomessa? Eilen tappelin Nordean kanssa että kortti ei toimii kun teen ostoksia ulkomaailta ja mun oli pakko sen takia käyttää yrityskorttia. Mutta kun ne ei usko ettei se toimii vaikka kuinka selitin puhelimessa. Puhumattakaan Dhl ei palauttaa mun rahoja jo kuukauden kun tuplamaksu lähti ja he eivät löytää toista maksua. Kuinka tämä kaikki voi olla niin hankala välillä...