Miehesi periaatteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Minusta tuntuu, että miehellä on useasti periaatteita, joista ei tingitä. Ne saattavat olla hyvinkin typeriä, vailla mitään järkeä. Kuitenkin kun tietty periaate on omaksuttu, sen tueksi ollaan valmiita kehittelemään perusteluita. Toki naiset sortuu samaan, mutta luetellaanpa täällä miestemme periaatteita. Kenties voitte laittaa myös miehenne perusteluja niihin.

Minun ukolla näitä piisaa, mutta laitetaan nyt kolme ekaa mitä mieleen tulee:

1) Rahaa ei lainata. Poislukien asuntolaina. Autolainakin on "kielletty". Perustelu on se, että velaksi ei pidä elää tms. OK, mielestäni liian jäykkä tää, mutta parempi tämäkin kuin se, että olisi huolimaton raha-asioissa.

2) Ruokaa ei saa heittää roskiin. Ottaa aina jämät duunieväiksi. Perustelu säästäväisyys. Ok, mutta hiukan kitupiikki-meininki.

3) Alkoa ei voi nauttia viikolla edes lasillista. Viikonloppuna saattaa sitten kulua enempinkin, mutta ei missään nimessä viikolla (tai sunnuntaina). No eipä sillä että kovin usein ulkona syötäis, mutta vois sitä ny viiniä ottaa ees ravintolassa tms.

1) Kehenkään ulkomaalaiseen (siis tummepipintaiseen, valkoiset eri asia) ei luota pätkääkään. Ei myönnä olevansa rasisti, mutta on sitä kyllä isolla R:llä. Naapurissamme asuu Intiasta alunperin kotoisin oleva mies, tummapintainen. Mies on ok tyyppi, hyvässä työssä jne... Pitkään mieheni epäili olevan joku kriminaali tms. "kun on tommoseen autoon varaa" jne.. Auto siis ihan tavallinen, mutta uudehko.

Kaikki muut periaatteet siedän paitsi tuon. EN oikein tiiä mitä olis tehtävissä. Häiritsee kuitenkin kun omassakin duunissa on maahanmuuttajaa moneen lähtöön.

Ja mitähän outoa on siinä, että ottaa töihin evääksi kotona tehtyä ruokaa? Monihan niin tekee.

Juu sehän on itsestään selvyys, mutta aina pitää ottaa kaikki mitä jää ja syödä se kanssa. Ja voin kertoa, että miehelläni on aika tavalla ylimääräistä.

Samaan kuuluu se, että jos on ilmaista ruokaa tai buffetti tms. niin ihan pakko ahtaa aivan mielettömästi. Laivailla aikoinaan kun oli buffetti (onneksi ei ollut lapset mukana silloin), niin piti mennä sinne heti kun aukesi ja "käyttää kaikki aika". Söi sitten aivan helvetisti ja joi ittensä räkäkänniin ilmaisista viineistä. No olipa sitten hyötyä kun sitä sitten yrjötään 2 tunnin päästä ja koko reissu meni pilalle hänen osaltaan...

EN tiä onko periaate, mutta tuntuu että seksi menee aina samaa rataa: Ensin hän nuolee, sitten minä imen, sitten hän panee kahdessa eri asennossa pilluun ja viimeisenä peppuun. Aina ei viimeiseen vaiheeseen päästä kun laukeaa ennen, mutta järjestys aina sama :)

No kelpaa mulle :)

No on kyllä ihmisellä taas suuret murheet. Toiset joutuu miehen puolesta petetyksi, narsismin tai väkivallan uhriksi. Voi sentään mikä kauhistus kun mies ei halua heittää ruokaa roskiin.

Harvoin tähän sorrun, mutta nyt on pakko kehua miestäni paremmaksi ihmiseksi kuin minä. Olen useasti huomannut, että itselläni on periaatteita (kuten tuo rahaa ei lainata), joita noudatan, vaikka ko. tilanteessa muu toimintamalli voisi olla ihan ok.

Yhteistyössä