Eräs palstalainen auttamassa ahdistunutta vierailijaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luomukaakaojauhe on hyvää, mutta sen voi laimentaa mantelijauholla ja sekoittaa sen kaikki luomukermaan. Päivittäinen herkku meillä:)
Helpommalla pääset kun haet kaupasta litran paketin suklaajäätelöä, kerranhan täällä vaan eletään, joten hallittuja riskejäkin saa ottaa. Anna mennä vaan!
Ottakaa migreeniin esilääkitys.

Ja muksut kiittää.

• Tykkää
Reactions: ..... ja feger
Helpommalla pääset kun haet kaupasta litran paketin suklaajäätelöä, kerranhan täällä vaan eletään, joten hallittuja riskejäkin saa ottaa. Anna mennä vaan ja laita elämä risaiseksi!
Ei mun tartte päästä helpolla. Mikä autuus siitä tulee?
Monilla tutuilla on oma jäätelökone, mutta meilläpäin saa kuppilasta ostaa omatekoista jäätelöä, eikä maha tuu niistä kipeeksi. Kaupastakin saa esimerkiksi Kolmen kaverin jäätelöitä - ja ostankin niitä usein ihan siksi vaan, että ne ovat hyviä - muitakin vastaavia on.

Ei mun tartte päästä helpolla. Mikä autuus siitä tulee?
Monilla tutuilla on oma jäätelökone, mutta meilläpäin saa kuppilasta ostaa omatekoista jäätelöä, eikä maha tuu niistä kipeeksi. Kaupastakin saa esimerkiksi Kolmen kaverin jäätelöitä - ja ostankin niitä usein ihan siksi vaan, että ne ovat hyviä - muitakin vastaavia on.
No hyvä että osaat jotain ostaa, ettei muksut oo sun seoksiesi varassa.
Mut ootko varma että sun lapsilla tulee maha kipeäksi myös?

No hyvä että osaat jotain ostaa, ettei muksut oo sun seoksiesi varassa.
Mut ootko varma että sun lapsilla tulee maha kipeäksi myös?
Ei mun tarvi tehdä ruokia kuin itselle ja miehelle - tosin sekin osaa tehdä melkein mitä vain:-)
En voi tietää mitä lapset syö, mutta mulle ainakin maistuu heidän tekemät sapsukat enkä tule niistä kipeäksi:-)
Oikeasti ei hymyilytä ollenkaan. :cool:

latest

..:cautious:
(y)

Ei mun tarvi tehdä ruokia kuin itselle ja miehelle - tosin sekin osaa tehdä melkein mitä vain:)
En voi tietää mitä lapset syö, mutta mulle ainakin maistuu heidän tekemät sapsukat enkä tule niistä kipeäksi:)
Oikeasti ei hymyilytä ollenkaan. :cool:
Mikäli oikein ymmärsin, lapsesi eivät siis kotoa lähdettyään ole enää tulleet mamman lihapatojen ääreen.
Nyt on pakko sanoa, että ei yllätä :D

Mikäli oikein ymmärsin, lapsesi eivät siis kotoa lähdettyään ole enää tulleet mamman lihapatojen ääreen.
Nyt on pakko sanoa, että ei yllätä :D
Itse saavat keittää mitä tahtovat. Luomuperunat ovat kyllä kelvanneet, eikä niitä riitä muille. Ei meillä ole kanoja eikä lihakarjaa, mutta luomulihaa saa kaupasta, ei tarvi kaikkea itse tehdä. Savukalaa tarjotaan yleensä, jos tulevat käymään, kun se on niiin tuoretta eikä muualta saakaan sellaista.

Tässä yks postaus mikä liittyy aloitukseen ihan selvästi.;):rolleyes:

Paha on palkittava oikeudella, hyvä hyvällä.

Vieras:
"Olen jäänyt juuri leskeksi ja 5:ttä vuotta työttömänä, talonikin paloi juuri tulipalossa, kaiken lisäksi minulla todettiin leukemia ja olen alkoholisti. Ahdistaa hyvin paljon."

Palstalainen:
Tässä sulle luomuomena, se auttaa ihan kaikkeen. Pääasia ettei siinä ole fosfaattia! Eipä tuu ainakaan mikreeniä!

latest

Sori paula. Mut oli ihan pakko kun pännii...:cautious:

Koitapa echo saada esille se Sirpa Jalkasen haastattelu kokonaisena. Tuli viime viikolla aamutv:ssä, mutta tietääkö tuo itsekään, et tärkein osa otettiin siitä pois? Me muut odotellaan vaan.

Yhteistyössä