Eräs palstalainen auttamassa ahdistunutta vierailijaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 927
19 189
113
Vieras:
"Olen jäänyt juuri leskeksi ja 5:ttä vuotta työttömänä, talonikin paloi juuri tulipalossa, kaiken lisäksi minulla todettiin leukemia ja olen alkoholisti. Ahdistaa hyvin paljon."

Palstalainen:
Tässä sulle luomuomena, se auttaa ihan kaikkeen. Pääasia ettei siinä ole fosfaattia! Eipä tuu ainakaan mikreeniä!

latest

Sori paula. Mut oli ihan pakko kun pännii...:cautious:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: m1es ja päätön
Mikä sinua pännii:unsure:?

Luomuomena ei siihen ehkä auta, paitsi jos se pänniminen johtuu nälästä, voisit kokeilla kurkuman tervehdyttävää vaikutusta. Maltillisella annostuksella tietysti ja mieluummin sisäisesti nesteeseen sekoitettuna ja suun kautta(y)

Jos vetäset nenään niin se menee 1) keltaiseksi ja 2) panee aivastuttamaan:cautious:

t: paulaton

• Tykkää
Reactions: Kais
Suklaata ja salmiakkia ei saa sekoittaa keskenään.
Suklaa suklaana ja salmiakki salmiakkina. Erikseen. (y)
Tuo on totta. Fazerin salmiakkisuklaa on pahaa.
Mut jos suklaan ja salmiakin ottaa peräkkäin ja niiden välillä on 5 sekuntia niin hyvin maistuu.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Vieras:
"Olen jäänyt juuri leskeksi ja 5:ttä vuotta työttömänä, talonikin paloi
Tässä sulle luomuomena, se auttaa ihan kaikkeen. Pääasia ettei siinä ole fosfaattia! Eipä tuu ainakaan mikreeniä!
Sori paula. Mut oli ihan pakko kun pännii...:cautious:
Et ymmärrä ruotsinkieltä sen vertaa, et pystyisit katsomaan sen ohjelman ylearkistosta fosfat i maten? Siihen varmaan voisit saada apua, mutta tuskin viitsit. Tässä sulle toinen asia, mikä olis aihetta pänniä - mitä se sitten sun elämässä onkaan, en tiedä.

"Neonikotinoideja käytetään Suomessa seuraavilla kasveilla tai kasviryhmillä:

rypsi-,

rapsi,

sokerijuurikas, (hedelmäsokerikin on tehty jo kauan siitä---)

syysvehnä,

ruis,

herne,

öljypellava,

peruna,

omena,

päärynä,

luumut ja eräät marjat,

kasvihuoneissa kurkku, tomaatti ja paprika

sekä eräät taimikot ja koristekasvit."

SIKSI kannattaa valita aina luomutuote, jos on mahdollisuus valita.
Mitä vielä? No et tietenkään ole maistanut luomuhunajaakaan? Ne muut maistuu todella pahoille, kun niissä on rypsiä - tosin voi sitä olla luomuhunajassakin, mutta ei se ainakaan pahaa ole. Sokerit ovat olleet ties kuinka kauan myrkyllisiä siksi kun ne ovat j u u r i k k a i s t a tehtyjä meillä. Ymmärrätkö, en voi tietää, mutta yksi luomuomena päivässä riittää kenelle vaan hedelmien puolesta, sillä hiilaria siitäkin saa helposti liikaa, kun laskee yhteen ne kaikki. Vihannekset täytyy olla ehdottomasti luomua meidän poikkeuslupien takia:eek:(y)

Yhteistyössä