Suosittelen palstalaisille Beauty & Beast -ohjelmaa, jossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Rumat, vammaiset ja lihavat ovat onnistuneet elämässään ja onnessaan paremmin kuin kauneutta ja hoikkuutta tavoittelevat fyysisesti terveet ihmiset.
Voisitte oppia jotain.. Kuten syventäviä arvoja

mä olen näin itse vammaisena syntyneenä ja pitkäaikaissairaan lapsen äitinä täysin kyllästynyt kaikenlaiseen sairauksien ja vammaisuuden glorifioimiseen.
ei sairaat ja vammaiset taikka lihavat ole yhtään sen parempia ihmisiä kuin muutkaan.

ihan siltä varalta että joku haluaa moralisoida niin mun vammani ei ole periytyvä eikä liity lapseni sairauteen millään tavalla.

mä olen näin itse vammaisena syntyneenä ja pitkäaikaissairaan lapsen äitinä täysin kyllästynyt kaikenlaiseen sairauksien ja vammaisuuden glorifioimiseen.
ei sairaat ja vammaiset taikka lihavat ole yhtään sen parempia ihmisiä kuin muutkaan.

ihan siltä varalta että joku haluaa moralisoida niin mun vammani ei ole periytyvä eikä liity lapseni sairauteen millään tavalla.
Ohjelmassa onkin kyse siitä, ettei ole pakko olla ulkonäkökeskeinen ollakseen onnellinen.

kerran satuin katsomaan ja kyllä siinä huomasi miten onneton pinnallinen ihminen on, joka juoksee kauneusleikkuksissa vaikka niihin ei ole pienintäkään syytä. ne ihmiset eivät koskaan ole tyytyväisiä, no sairastahan se tietysti onkin että tujottaa vaan mitä vikoja voisi korjauttaa itsessään, vaikka on moitteettomasti toimiva kroppa. Sitten taas ihminen jolla on sairaus joka vaikuttaa ulkonäköönkin, arvostaa elämäänsä ja itseään..