Mikä suvakki sanassa ärsyttää? Suvakki = suvaitsevainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi et käytä sitten sanaa suvaitsevainen? Suvakki sanaa käytetään aina loukkaamisen yhteydessä ja ei en kaiva sinulle näitä lukuisia viestejä joissa halutaan loukata, parempia, suvaitsevampia ihmisiä, pelkästään omaa katkeruuttaan, huudellen että suvakit sitä ja tätä. Pilkkakirveet yrittävät poistaa kaiken sen hyvän jonka kyseiset ihmiset ovat yhteiskunnassamme tehneet pyyteettömästi muiden ihmisten hyväksi ja paremman tulevaisuuden nimissä.. Ei aikuisten oikeasti pitäisi olla tyhmemmällekkään vaike käsittää. Ja ei edelleenkään puukotukset ole suvakkiien median eikä presidentin tai pääministerin vikaa tai minkään muun vikaa kuin ahdasmielisen suhtautumisen maailmassa. Esim isiksen tai rasistien jne

Nämä pilkkaaja eivät tee mitää hyvää vaan keskittyvät huutamaan pahaa-oloaan netissä, niin että kaikille alkaa jo riittämään, eivätkä he välitä siitä että pilaavat oman maineensa sekä asiallisen keskustelun palstoilta.
Siksi siis käytät jatkossa sanaa suvaitsevainen jos haluat keskustelua.

Sanana ei ärsytä, mutta se, että jos ei allekirjoita jokaista rasistin sairasta mielipidettä, niin heti on suvakki (tai suvakkihuora), joka ansaitsee tulla matun puukottamaksi ja raiskaamaksi.
Nää täysrasistit on sen verran hölmöä porukkaa, että heidän mielestä on olemassa tasan kaksi vaihtoehtoa.

Sanana ei ärsytä, mutta se, että jos ei allekirjoita jokaista rasistin sairasta mielipidettä, niin heti on suvakki (tai suvakkihuora), joka ansaitsee tulla matun puukottamaksi ja raiskaamaksi.
Nää täysrasistit on sen verran hölmöä porukkaa, että heidän mielestä on olemassa tasan kaksi vaihtoehtoa.
Sehän on vain oikeudenmukaista, että jos matu raiskaa tai tappaa, niin sitten kohdistakoon matu pahat tekonsa suvakkiin, ettei syyttömien tarvitse kärsiä #unelman takia.

Sehän on vain oikeudenmukaista, että jos matu raiskaa tai tappaa, niin sitten kohdistakoon matu pahat tekonsa suvakkiin, ettei syyttömien tarvitse kärsiä #unelman takia.

Tuo kommentti taas esimerkki tosta teidän rasistien älykkyydestä. Usko huviksesi että rasistin ja suvakin välissä on myös oma ryhmänsä, joka yrittää järkevällä tavalla saada näitä asioita kuriin. Järkevästi toimimalla voidaan saada muutosta asioihin, ei tolla teidän ääriajattelumallilla. Ääriajattelu ei kuulu sivistyneen ja älykkään ihmisen tapoihin. Rasistisella riehumisella ei saa aikaan yhtään mitään, mutta tätähän sinä et käsitä.

ärsyttää se että sitä jankutetaan täällä kokoajan. netissä varmaan laajemminkin. jos kommentoi täällä asiallisesti, on heti suvakki, vaikka laittaisi vain linkin uutiseen tai kertoisi ilmiselvän faktan, jos taas kommentoi jossain muualla, tullaan syyttämään öyhöttäjäksi ja rasistiksi, kun sanoisi saman asian.
Eli eihän tässä voi enää kommentoida oikein mitään, aina menee jollain jommalla kummalla laidalla tunteisiin. Minä kun en ole kummallakaan fantasioihin perustuvilla laidoilla, vaan yritän pohjata näkemykseni faktoihin ja realismiin.

Itse olen suvaitsevainen, mutta se mitä näjemmä tarkoitetaan suvakilla, sellainen en ole millään muotoa. En kato maailmaa vaaleenpunaisten hippilasien läpi.

Olen vähän vilkuillu mielenkiinnosta yhtä suvakkien faceryhmää, josta kuulin täällä, todetakseni taas, että olen kyllä hyvinhyvin kaukana niiden ihmisten ajatusmaailmasta, vaikka suvaitsevainen olenkin, omasta mielestä. Mutta ne tyypit siel on joltain toiselta planeetalta.. omissa utopioissaan elävät.

Eniten ärsyttää ettei solvaajat osaa kirjoittaa sanaa suvaitsevainen, tai heidän voimansa ei riitä kyseiseen suoritukseen.
Miksi eivät sitten laita vain alkukirjaimia koko jutustaan, aivan yhtä järkevältä ja ajatellulta se näyttäysi pelkillä alkukirjaimilla.
Tämä on fakta.
Suvaitsevaisuus on suomalainen tie, haukkuminen on loosereiden tie

Eniten ärsyttää ettei solvaajat osaa kirjoittaa sanaa suvaitsevainen, tai heidän voimansa ei riitä kyseiseen suoritukseen.
Miksi eivät sitten laita vain alkukirjaimia koko jutustaan, aivan yhtä järkevältä ja ajatellulta se näyttäysi pelkillä alkukirjaimilla.
Tämä on fakta.
Suvaitsevaisuus on suomalainen tie, haukkuminen on loosereiden tie
Et säkään sanaa 'luuseri', englanniksi loser. Sori, oli pakko. ;)

Olet oikeassa, Suomi on suvaitsevainen maa. Mutta suvakilla tarkotetaan nykyään mielestäni jo jotain muuta kuin suvaitsevaista, se on enemmänkin äärisuvaitsevainen joka kieltää faktat ja elää omassa kuplassa. Esim se on "suvakille" aivan liikaa, että Turun tapausta tutkitaan mahdollisena terroristisessa tarkoituksessa tehtynä tekona.
Heidän mielestä se on väärin, koska muslimi voi pahoittaa mielensä.
Muslimeja ei saa koskaan liittää terrorismiin, heidän mielestään.
Tuossa on sitä suvakkilogiikkaa, Suomi on suvaitsevainen maa, mutta ei suvakkien logiikalla.

Et säkään sanaa 'luuseri', englanniksi loser. Sori, oli pakko. ;)

Olet oikeassa, Suomi on suvaitsevainen maa. Mutta suvakilla tarkotetaan nykyään mielestäni jo jotain muuta kuin suvaitsevaista, se on enemmänkin äärisuvaitsevainen joka kieltää faktat ja elää omassa kuplassa. Esim se on "suvakille" aivan liikaa, että Turun tapausta tutkitaan mahdollisena terroristisessa tarkoituksessa tehtynä tekona.
Heidän mielestä se on väärin, koska muslimi voi pahoittaa mielensä.
Muslimeja ei saa koskaan liittää terrorismiin, heidän mielestään.
Tuossa on sitä suvakkilogiikkaa, Suomi on suvaitsevainen maa, mutta ei suvakkien logiikalla.

Tarkoitin looseria ilmeisesti ymmärsit sen kuten tarkoitinkin.
Suvakkia huudetaan heti kun joku on rasistin kanssa eri mieltä, joten sinun mielpiteilläsi "äärisuvaitsevaisuudesta" ei olut tässä nyt mitään painoarvoa.
Suvakki on puhtaasti rasistisen mielen kayttämä haukkumasana, kun joku kuka vaan on eri mieltä hänen kanssaan. Olemme saaneet todistaa tätä kuunnellessamme kuinka poliisit on suvakkeja, media on suvakkeja, sauli niinstö on suvakki, sipilä on suvakki, orpo on suvakki, vihreät on suvakkeja, vasemmisto on suvakkeja, meillä on suvakki hallitus jne missään muussa merkityksessä sitä ei käytetä ja SE KERTOO ENEMMÄN SANAN KÄYTTÄJÄSTÄ kuin itse sanasta josta se on lyhenne. Sitä ei ilmene keskusteluissa se ilmenee puhtaasti loukkaustarkoituksissa ja sen on lanseerannut joku persujen rasistisiiven patapää.
Ajattelet että olen suvakki ja sertoo vain sinusta ja heikkouksistasi enemmän kuin minusta.

Taas yksi typerän kuuloinen sanaväännös. Muita typeriä on mm. raksu, vuosikas, eppuluokkalainen.

Ei, en ole suvakki vaan mua ärsyttää ihmisten tapa vääntää sanoista typeriä versioita.

Näin. Järkyttävää seurata, millaista kielenkäyttöä netissä on, jopa aikuiset naiset kirjoilevat ja nimittelevät kuin pahimmat kapakan vakiasukkaat.

Yök!

Tarkoitin looseria ilmeisesti ymmärsit sen kuten tarkoitinkin.
Suvakkia huudetaan heti kun joku on rasistin kanssa eri mieltä, joten sinun mielpiteilläsi "äärisuvaitsevaisuudesta" ei olut tässä nyt mitään painoarvoa.
Suvakki on puhtaasti rasistisen mielen kayttämä haukkumasana, kun joku kuka vaan on eri mieltä hänen kanssaan. Olemme saaneet todistaa tätä kuunnellessamme kuinka poliisit on suvakkeja, media on suvakkeja, sauli niinstö on suvakki, sipilä on suvakki, orpo on suvakki, vihreät on suvakkeja, vasemmisto on suvakkeja, meillä on suvakki hallitus jne missään muussa merkityksessä sitä ei käytetä ja SE KERTOO ENEMMÄN SANAN KÄYTTÄJÄSTÄ kuin itse sanasta josta se on lyhenne. Sitä ei ilmene keskusteluissa se ilmenee puhtaasti loukkaustarkoituksissa ja sen on lanseerannut joku persujen rasistisiiven patapää.
Ajattelet että olen suvakki ja sertoo vain sinusta ja heikkouksistasi enemmän kuin minusta.
Mielesatäni en maininnut SINUA sanallakaan kommentissa, vain se alku luuseri-sanasta oli sulle tarkoitettu. Että en kyllä missään sua suvakiksi sanonut siellä.

Oikeassahan olet, kaikki jotka ei peesaile rajat kiinni-toopeja, ovat aina suvakkeja, poliisista mediaan.
Mutta aloin pohtia siinä viestissäni, mitä ovat ne "oikeat suvakit", jotka elävät siinä omassa kuplassa, siinä jossa islam on rakkaudellinen hippiliike ja jokainen voi keksiä sukupuolensa itse yms.

Yhteistyössä