The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Helsinkiläiset.

Missä siellä on Suvilahti? Missä olis edullisinta yöpyä 2 yötä ja saisi olla suht lähellä tuota paikkaa.
Kutkuttaisi lähteä viikonloppuna We love the 90's tapahtumaan ja Helsinki mulle outoa paikkaa kun ei ole tullut käytyä. Tietty lapsillekin pitäisi yökyläpaikka kysyä samaten kun kysyä suostuisiko yökyläileen.

Nimin. maalainen ehkä lähdössä Isolle Kirkolle :D
 
Ouluun ennemmin (y)

Helsinkiläiset.

Missä siellä on Suvilahti? Missä olis edullisinta yöpyä 2 yötä ja saisi olla suht lähellä tuota paikkaa.
Kutkuttaisi lähteä viikonloppuna We love the 90's tapahtumaan ja Helsinki mulle outoa paikkaa kun ei ole tullut käytyä. Tietty lapsillekin pitäisi yökyläpaikka kysyä samaten kun kysyä suostuisiko yökyläileen.

Nimin. maalainen ehkä lähdössä Isolle Kirkolle :D
 
vierailija
Helsinkiläiset.

Missä siellä on Suvilahti? Missä olis edullisinta yöpyä 2 yötä ja saisi olla suht lähellä tuota paikkaa.
Kutkuttaisi lähteä viikonloppuna We love the 90's tapahtumaan ja Helsinki mulle outoa paikkaa kun ei ole tullut käytyä. Tietty lapsillekin pitäisi yökyläpaikka kysyä samaten kun kysyä suostuisiko yökyläileen.

Nimin. maalainen ehkä lähdössä Isolle Kirkolle :D
Älä mene sinne.
Se on täynnä mamuja, matuja, rasisteja, suvakkeja, realisteja ja mitä muuta kaikkea roskaporukkaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä