The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä lähden tänään baila baila. Vaikka kuinka olisi tuo yksi mielessä niin en mä nyt voi aatella että jos vaikka jonain päivänä...

Ollaan viestitelty silloin tällöin ja tietää mun lähtevän tänään ja paikat missä käyn. Jos näkyy niin näkyy, jos ei niin ei.

Mutta silti salaa toivoo että näkisin häntä mutta en voi enkä halua mitenkään painostaa tai sanoa että ikävöin tai että tykkään hänestä hitosti.


muokattu virheet
 
Viimeksi muokattu:
Naurua on hyvä olla elämässä:D:D
Varsinkin tällä hetkellä :D
Tiiätkö...kun on hirveen ristiriitanen olo nyt.
Kun oma tolloilu hihityttää jos nolostuttaakin - oon mä kyllä yks patapääkkönen - tiiäkkö kun mä en omista vyötä tai se on Jemmapaikassa niin oon ollu näkymä kun nostelin masun ja pöksyvyötärön näkyville kun sen vyötärökaistaleen oon rullannu sen seittemän kertaa että jotenkin pysyis...:notworthy::oops:

Ja sitten toi kamala väkivalta.

Sanoinkuvaamattoman pahoillani olen.
 
Mä lähden tänään baila baila. Vaikka kuinka olisi tuo yksi mielessä niin en mä nyt voi aatella että jos vaikka jonain päivänä...

Ollaan viestitelty silloin tällöin ja tietää mun lähtevän tänään ja paikat missä käyn. Jos näkyy niin näkyy, jos ei niin ei.

Mutta silti salaa toivoo että näkisi häntä mutta en voi enkä halua mitenkään painostaa tai sanoa että ikvoin tai että tykkään hänestä hitosti.

..ööö..miksei voi sanoa että ikävöi ja tykkää hitokseltaan:unsure:...

Kun mun mielestä se pitää sanoa. Tykkäispä toinen siitä tai ei. Ja mitennii tommosesta nyt ei vois tykätä?


Ei tajuu..taaskaan:notworthy:
 
Tiiätkö...kun on hirveen ristiriitanen olo nyt.
Kun oma tolloilu hihityttää jos nolostuttaakin - oon mä kyllä yks patapääkkönen - tiiäkkö kun mä en omista vyötä tai se on Jemmapaikassa niin oon ollu näkymä kun nostelin masun ja pöksyvyötärön näkyville kun sen vyötärökaistaleen oon rullannu sen seittemän kertaa että jotenkin pysyis...:notworthy::oops:

Ja sitten toi kamala väkivalta.

Sanoinkuvaamattoman pahoillani olen.
Joo,totta hyvin ristiriitaisia tunteita herätttää. Myötätunto & suru uhrien puolesta :(
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Mä lähden tänään baila baila. Vaikka kuinka olisi tuo yksi mielessä niin en mä nyt voi aatella että jos vaikka jonain päivänä...

Ollaan viestitelty silloin tällöin ja tietää mun lähtevän tänään ja paikat missä käyn. Jos näkyy niin näkyy, jos ei niin ei.

Mutta silti salaa toivoo että näkisi häntä mutta en voi enkä halua mitenkään painostaa tai sanoa että ikvoin tai että tykkään hänestä hitosti.

Tottakai voit sanoa että sulla on ihan himo ikävä! Nyt nainen, ryhti suoraks, rinnat koholle ja näpytät sille kuuman viestin missä kerrot tuntemuksistasi!!:barefoot::barefoot::barefoot::love::love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Tiiätkö...kun on hirveen ristiriitanen olo nyt.
Kun oma tolloilu hihityttää jos nolostuttaakin - oon mä kyllä yks patapääkkönen - tiiäkkö kun mä en omista vyötä tai se on Jemmapaikassa niin oon ollu näkymä kun nostelin masun ja pöksyvyötärön näkyville kun sen vyötärökaistaleen oon rullannu sen seittemän kertaa että jotenkin pysyis...:notworthy::oops:

Ja sitten toi kamala väkivalta.

Sanoinkuvaamattoman pahoillani olen.
Mulla on ihan samat fiilikset päällä nyt...vaikken ookaan rullaillut pöksyjäni sen seittemälle rullalle:barefoot:...ensiks olin ihan järkyttynyt ja hoomoilasena siitä mitä on tapahtunut, sitten tuli suuttumus ja nyt oon itkenynnä ja taas toisaalta koettanut ravistella niitä pahoja oloja pois mielestä ja hekotellut sun kauppareissulleskin täällä ja:X3:...mutt sisimmässä velloo hirmu pahaolo ja tekis mieli päästä kainaloon turvaan:unsure:
 
..ööö..miksei voi sanoa että ikävöi ja tykkää hitokseltaan:unsure:...

Kun mun mielestä se pitää sanoa. Tykkäispä toinen siitä tai ei. Ja mitennii tommosesta nyt ei vois tykätä?


Ei tajuu..taaskaan:notworthy:
No siksi kun toinen on vähän pihalla oman elämänsä kanssa/suhteen niin en halua sekoittaa ajatuksia.

Eronnut keväällä eikä ole oikein vielä päässyt siitä yli.
 
Mulla on ihan samat fiilikset päällä nyt...vaikken ookaan rullaillut pöksyjäni sen seittemälle rullalle:barefoot:...ensiks olin ihan järkyttynyt ja hoomoilasena siitä mitä on tapahtunut, sitten tuli suuttumus ja nyt oon itkenynnä ja taas toisaalta koettanut ravistella niitä pahoja oloja pois mielestä ja hekotellut sun kauppareissulleskin täällä ja:X3:...mutt sisimmässä velloo hirmu pahaolo ja tekis mieli päästä kainaloon turvaan:unsure:
*halaaruttaa*
Mä en vaan jaksa kaikkien kuolonuhrien ja loukkaantuneiden ja järkytyksen keskellä kuunnella mitään ns.ylempien tahojen selittelyjä...kun nyt jos koskaan pitää toimia! Hallituksenkin.


Mutta totta - tällainen suututtaa ja itkututtaa. Ja todella nostaa hellän kosketuksen tarpeen...:unsure::barefoot:
 
*halaaruttaa*
Mä en vaan jaksa kaikkien kuolonuhrien ja loukkaantuneiden ja järkytyksen keskellä kuunnella mitään ns.ylempien tahojen selittelyjä...kun nyt jos koskaan pitää toimia! Hallituksenkin.


Mutta totta - tällainen suututtaa ja itkututtaa. Ja todella nostaa hellän kosketuksen tarpeen...:unsure::barefoot:
Sama juttu...ärsyttävät vaan suomen kansaa höpinöillään ja mantroillaan kuinka pelolle ei saa antaa valtaa ja ''me seuraamme tilannetta'' no voi jee, nyt on aika toimia ja lakata höpäjämästä tyhjiä korulauseita!!!:mad::cry:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Ei oo kuulemma mitään näyttöä, että kyse ois jostain terrorismista. Onpa hyvä, eikö?
Juu ei, ei mitään näyttöä...äijät juoksivat kadulla ja kiekuivat allahu akbaria ja puukottivat ihmisiä...kohta syypäät löytyvät kantasuomalaisten asenteista maahanmuuttajia kohtaan. Välillä sitä miettii, että onks tää jotain helvetin käänteispsykologiaa, että tällä kaikella yritetäänkin oikeasti saada ihmiset vihaamaan toinen toistaan...kun eihän tuossa touhussa oo muuten mittää järkee enää.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä