Joskus söin noita ruisspaloja mutta ohut on eelleen parempaa Suosittelen lämpimästi *Suosittelee lämpimästi*Tuota en ole maistanut mutta tämäkin hyvää
Joskus söin noita ruisspaloja mutta ohut on eelleen parempaa Suosittelen lämpimästi *Suosittelee lämpimästi*Tuota en ole maistanut mutta tämäkin hyvää
Höh,hush ukkonen pois kattisen luotaNo en ny tiiä..kun taitaa tulla toinen..!!
Täällä ilma kyllä viilentyi muttamutta...noi salamat ehti jo painua poiskin mutta nyt toi taivaanranta taas jylpee vaakasuorissa hyvin teräväpiirteisissä salamoissa ja ukkosen ääni on kovempi....
Joka ikkunassako pittää käyvä pyllistämässä ?Pyllistä tännekkin päin Kais
Täytyy testataJoskus söin noita ruisspaloja mutta ohut on eelleen parempaa Suosittelen lämpimästi *Suosittelee lämpimästi*
Lidlissä ja cittarissa ainakin löytyy niitäTäytyy testata
Juu ja Prismassa oon kans nähnytLidlissä ja cittarissa ainakin löytyy niitä
Kellekä lähetän?Höh,hush ukkonen pois kattisen luota
Seuraavanlainen sanonta on olemassa,mitä lie tarkottaaJoka ikkunassako pittää käyvä pyllistämässä ?
Aattelin mennä ensi viikonloppuna kuunteleen Nordinia
Onhan sitä kiva katella kauniita maisemiaJoka ikkunassako pittää käyvä pyllistämässä ?
...nih...mitäkä mä nyt oon sitten teheny...ihan hurjan nätisti ollunna...
Tulee takas mäkättämään sulle siis
Oisit tyytyväinen vaanMikä saatanan myrsky. Pari tippaa vettä ja edes lehdet ei puussa heilu
Kerran nähny livenä,ei tarvi nähdä toista kertaa.OliAattelin mennä ensi viikonloppuna kuunteleen Nordinia
No et niin että yhtään mittää...kuhan kiukuttelee menkkaränkkäsenä sulle...nih...mitäkä mä nyt oon sitten teheny...ihan hurjan nätisti ollunna...
Mikä saatanan myrsky. Pari tippaa vettä ja edes lehdet ei puussa heilu
Mä tykkään tuon musastaKerran nähny livenä,ei tarvi nähdä toista kertaa.Oli
Tänne päin ei ainakaan tarvia lähettääKellekä lähetän?
...tirpana meni tässä unille ihmeen rauhallisena, onneksi...vellokset vielä kuikuilee ylhäällä...