The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Klaara-myrsky raivoaa Suomessa: Katso, millaista tuhoa se on saanut aikaan
Lauantai 12.8.2017 klo 19.56

Klaara-myrsky rantautui Suomeen hetki sitten. Tällaista tuhoa se on saanut jo aikaiseksi.

Tässä kuvia myrskyn tähän mennessä aiheuttamista tuhoista. Juttua päivitetään tilanteen edistyessä.

(LUKIJAN KUVA)">
Helsingin Oulunkylässä tuuli kaatoi puun auton katolle. (LUKIJAN KUVA)
(LUKIJAN KUVA)">
Kaatuneita puita Tuusulassa. (LUKIJAN KUVA)
(LUKIJAN KUVA)">
Viikin Nuppukuja katto lähti kovan tuulen voimasta irti. (LUKIJAN KUVA)
(LUKIJAN KUVA)">
Myrsky pyyhälsi läpi Suomenlinnan. Salama halkaisi puun kahtia. (LUKIJAN KUVA)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Nyt on pikkaisen vähemmän hommia, kävin syömässä vadelmia tuolta takapihalta.
Se on pois edestä ainakin, nyt, jos sitä brändiä alakas hörppimään. Saakohan siihenkään apua?
Mä voisin vaikka lasillisen sitä siemailla :)
...vaikka hapatuksellisesti sitä niin väärin, niin väärin menin kutsumaan konjakiksi vaikka se ei sitä tosiaan ole - konjakki on brandyn alalaji(y) - kun ei oo valmistettu niin ollenkaan Cognacin alueella:notworthy:


Äääh, meen häpeemään nurkkaan ton kontaktimuovin kans:notworthy:
 
Mä voisin vaikka lasillisen sitä siemailla :)
...vaikka hapatuksellisesti sitä niin väärin, niin väärin menin kutsumaan konjakiksi vaikka se ei sitä tosiaan ole - konjakki on brandyn alalaji(y) - kun ei oo valmistettu niin ollenkaan Cognacin alueella:notworthy:


Äääh, meen häpeemään nurkkaan ton kontaktimuovin kans:notworthy:
Älä yhtään häpeile, jos leikkaat tuon ruohon takapihalta ja tuosta kadun puolelta niinvarmasti, tai ehkä melkovarmasti voin tarjota ryypyn brändiä, jos sitä on enää jäljellä
 
Älä yhtään häpeile, jos leikkaat tuon ruohon takapihalta ja tuosta kadun puolelta niinvarmasti, tai ehkä melkovarmasti voin tarjota ryypyn brändiä, jos sitä on enää jäljellä
Onko sulla päältäajettava niin mä surautan kädenkäänteessä(y)

...ai että j o s sitä on jäljellä:unsure::D...nauti pois vaan rauhassa:), ei sitä sun nyt suinkaan tartte kiireessä kiskoa kun menee pian väärään rööriin....
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä