Mä karkasin nopsaan päivällä mummulasta kotiin kun se taiteili samanmoista herkkua.kohta olis mustikkapiirakka pullataikinapohjalla valmista.
Voi kuola!
No, onneksi enää 15 päivää ja sit saa syödä taas normaalisti.
Mä karkasin nopsaan päivällä mummulasta kotiin kun se taiteili samanmoista herkkua.kohta olis mustikkapiirakka pullataikinapohjalla valmista.
Oi että !kohta olis mustikkapiirakka pullataikinapohjalla valmista.
Loistava idea! Kiitos!No onneks oli sitten vaan semmonen pikkunen myräkkä! Jos se vaikka pysyiskin semmosena...
Ja hyvänen aika, toivottavasti nyt ei tuu mitään ykäjuttuakaan! Onko sulla maitohappobakteeritabletteja ensiavuksi?
mikä estää?No, onneksi enää 15 päivää ja sit saa syödä taas normaalisti.
Mun "aineenvaihdunta takaisin normaaliksi" dieettini.mikä estää?
Ai sullakii!!! Minulla todettiin 26.7-17Mun "aineenvaihdunta takaisin normaaliksi" dieettini.
Ja se on tarpeen. Syöpähoidot sivat mut ihan solmuun niiltä osin.
Johan mie vastasin sulle aikaisemmin.Nyt on pikkaisen vähemmän hommia, kävin syömässä vadelmia tuolta takapihalta.
Se on pois edestä ainakin, nyt, jos sitä brändiä alakas hörppimään. Saakohan siihenkään apua?
Niinkö? Mitä Sä sanoit?Johan mie vastasin sulle aikaisemmin.
Mä voisin vaikka lasillisen sitä siemaillaNyt on pikkaisen vähemmän hommia, kävin syömässä vadelmia tuolta takapihalta.
Se on pois edestä ainakin, nyt, jos sitä brändiä alakas hörppimään. Saakohan siihenkään apua?
Voin tulla auttamaan ja maistelemaan remyä.Niinkö? Mitä Sä sanoit?
Älä yhtään häpeile, jos leikkaat tuon ruohon takapihalta ja tuosta kadun puolelta niinvarmasti, tai ehkä melkovarmasti voin tarjota ryypyn brändiä, jos sitä on enää jäljelläMä voisin vaikka lasillisen sitä siemailla
...vaikka hapatuksellisesti sitä niin väärin, niin väärin menin kutsumaan konjakiksi vaikka se ei sitä tosiaan ole - konjakki on brandyn alalaji - kun ei oo valmistettu niin ollenkaan Cognacin alueella
Äääh, meen häpeemään nurkkaan ton kontaktimuovin kans
Miten se marjojen pakastaminen? Ei Sua semmonen kiinnostaisi?Voin tulla auttamaan ja maistelemaan remyä.
KiinnostaaMiten se marjojen pakastaminen? Ei Sua semmonen kiinnostaisi?
Onko sulla päältäajettava niin mä surautan kädenkäänteessäÄlä yhtään häpeile, jos leikkaat tuon ruohon takapihalta ja tuosta kadun puolelta niinvarmasti, tai ehkä melkovarmasti voin tarjota ryypyn brändiä, jos sitä on enää jäljellä
Ei ole.Onko sulla päältäajettava niin mä surautan kädenkäänteessä
Älä mee vielä, leikkaa tuo nurmikko ensin ja sitte suihkeeseen.Mä hilaan peppuni nyt suihkuun.
Hei annas mulle se piirakka, se ukkonen tulikin tännekohta olis mustikkapiirakka pullataikinapohjalla valmista.