Softy
Ei ole sellaista lootaa.Ompelutarvikelaatikossa.
Ei ole sellaista lootaa.Ompelutarvikelaatikossa.
Nytkyllä..! Sanonko mä mitä...Niin mäkin olen haaveillu ja haaveiluks jääkin
Tiiä vaikka ois jo löytänä kun on alkanut kuuntelee yllättäen ossia ja ramstainiaKohta oot siekin tyttölapsen kans tekemisissä kun sun hurmuri omansa löytää
Mieluiten muutamien vuosien kuluttua. Poika on vasta 17v.Kohta oot siekin tyttölapsen kans tekemisissä kun sun hurmuri omansa löytää
*Halaa*Mie olisin halunu ees yhen lapsen,ihan sama olisko ollu tyttö vai poika. Mut kumpaakaan en saanu / saa
Mutta eipä sille mitään voi.
*halaaruttaan lämpimästi*Mie olisin halunu ees yhen lapsen,ihan sama olisko ollu tyttö vai poika. Mut kumpaakaan en saanu / saa
Sitä ei vielä tiedä. *hali*Niin mäkin olen haaveillu ja haaveiluks jääkin
Hei nainen, ikinä ...siis IKINÄ...ei saa antaa periks haaveille! Niin kauan kun on elämää ja uusia päiviä eessäpäin, on mahdollisuuksia!
Kyllä jää vaan haaveeks.Nytkyllä..! Sanonko mä mitä...
Ei jää jos uskoo unelmiin ! Aina on olemassa mahdollisuus vaikka mihin !
*hug*Mie olisin halunu ees yhen lapsen,ihan sama olisko ollu tyttö vai poika. Mut kumpaakaan en saanu / saa
*hali*Mie olisin halunu ees yhen lapsen,ihan sama olisko ollu tyttö vai poika. Mut kumpaakaan en saanu / saa
Eipä se ihastuminen taija ikää kattoa ...tai ajankohtaa...Mieluiten muutamien vuosien kuluttua. Poika on vasta 17v.
*halaaruttaan lämpimästi*
Mutta tyhjä sun sylis eikä sydämes ole ikinä kun osaat rakastaa niin lämpimästi
Juu mutta lapsia ei tehdä liian nuorena.Eipä se ihastuminen taija ikää kattoa ...tai ajankohtaa...
Antaa elämän näyttää
No nii...nyt mun päässä soi vaan ''haaveet, kaikki turhat haaveet...minut on jo saaneet...''Kyllä jää vaan haaveeks.
Ehämmäänysemmosestamittään..kun vaan ihastustyksimysrakastumisesta...Juu mutta lapsia ei tehdä liian nuorena.
Ehämmäänysemmosestamittään..kun vaan ihastustyksimysrakastumisesta...
Niin minäkin.Mie voisin jo luopua noista menkoista kokonaan,kun niitä mihinkään tarvia. Haittaa vaan & kipua,pms- oireita
Ootte ihania saitte mut itkemään
Okei on varmaan menkkahormoneillakin jotain tekemistä sen kanssa.