Pessimisti
Iron Maidenia? Elena777? Miten mulla on ollu näin väärä käsitys susta
Iron Maidenia? Elena777? Miten mulla on ollu näin väärä käsitys susta
jöpöjöpöjöpöjöpöjöpöjöpöjöpöjöpöÄläkä puhu jöpöttämisestä.
Mä olen kuunnellut Ironia jo teinistä saakka, anteeks esiteinistä..veljet aivopesi sillon kauan sitten joIron Maidenia? Elena777? Miten mulla on ollu näin väärä käsitys susta
Ei tuo vaikuta.jöpöjöpöjöpöjöpöjöpöjöpöjöpöjöpö
Mulla samaMä olen kuunnellut Ironia jo teinistä saakka, anteeks esiteinistä..veljet aivopesi sillon kauan sitten jo
On ne isoveikat vaan ihania tapauksia, eiköMulla sama
Tiiätkö mitä? No et toki tiiä, eli ei toi sun selitys saa ainakaan minussa aikaan mitään makkarahimoa missä dippaillaan makkaraa ties minkäsortin kastikkeisiin vaan päinvastoin tulee sellanen fiilis, että mitä jos alkais parin viikon paastolleLiekkisiivet on valmiit, odottavat syöjäänsä, maha murisee vihaisena, odotan vielä 5min, vesi herahti kielelle, pystyn vastustamaan vielä hetken, pakko dipata majoneesiin, auran paprikamajoneesia, on mulla tuota currymajoneesiakin, eih, laitan molempia ja lidlin habaneerosoosia ja srirachaa
Kaks viikkoa ketoosissa olleena alkaa oikeastaan Rättiksen makkara jo houkuttamaan..Tiiätkö mitä? No et toki tiiä, eli ei toi sun selitys saa ainakaan minussa aikaan mitään makkarahimoa missä dippaillaan makkaraa ties minkäsortin kastikkeisiin vaan päinvastoin tulee sellanen fiilis, että mitä jos alkais parin viikon paastolle
Ai Rättiksen makkara vai Rättiksen ''makkara''?Kaks viikkoa ketoosissa olleena alkaa oikeastaan Rättiksen makkara jo houkuttamaan..
Nimenomaan.Ai Rättiksen makkara vai Rättiksen ''makkara''?
Tiiätkö mitä? No et toki tiiä, eli ei toi sun selitys saa ainakaan minussa aikaan mitään makkarahimoa missä dippaillaan makkaraa ties minkäsortin kastikkeisiin vaan päinvastoin tulee sellanen fiilis, että mitä jos alkais parin viikon paastolle
Mun on helppo lähteä mukaan Tosin saahan kalaa syyä?Lihaton lokakuu tekee tuloaan, ketkä lähtee mukaan, peukuttakaa tähän, yläpeukku kuka lähtee ja alapeukku jos ei lähde.
Mun on helppo lähteä mukaan Tosin saahan kalaa syyä?
Ok no virallisesti olen mukana mutta epävirallisesti syön kyllä kalaa joten prrr sulle ja sun hupsulle haasteellesVirallisesti ei, mutta epävirallisesti kyllä
Ok no virallisesti olen mukana mutta epävirallisesti syön kyllä kalaa joten prrr sulle ja sun hupsulle haasteelles
Saako Lokakuussa kielen kärjellä edes vähän maistaa lihaa?Lihaton lokakuu tekee tuloaan, ketkä lähtee mukaan, peukuttakaa tähän, yläpeukku kuka lähtee ja alapeukku jos ei lähde.