Voi olla, ne on vaarallisia suuttuessaan.Luulen,että on turvallisempaa puhua heidän selän takana.
Saadaan ainakin asiat oikeaan järjestykseen.
Voi olla, ne on vaarallisia suuttuessaan.Luulen,että on turvallisempaa puhua heidän selän takana.
Saadaan ainakin asiat oikeaan järjestykseen.
Sinä oot vaarallinen suuttuessasiVoi olla, ne on vaarallisia suuttuessaan.
Se nyt on sanomattaki selvää.Sinä oot vaarallinen suuttuessasi
Mä en sanonu tuota.Sinä oot vaarallinen suuttuessasi
Täällä alkaa Syyskuun alussa, osapuilleen kaikki koulut.Huomenna alkaa koulut täällä, entä muualla?
Sama täällä.Huomenna alkaa koulut täällä, entä muualla?
Alkaispa täälläki.Täällä alkaa Syyskuun alussa, osapuilleen kaikki koulut.
Täällä rapakon takana.
Emmä voi pitää tällä hetkellä mitään kukkia sisällä kun toi kissa rei'ittäis ne alta aika yksikön tai puottais muuten vaan lattialleEllu, mitä kukkia ruukussa kasvaa?
Häh?Onko Softyllä ja Majurillä välit poikki, vai miksi Elena on Majurilla nyt?
Vain onko Majuri Elenalla?
Täh?No miksi Elena on sitten siellä? Onko se jotain kolmen kivaa?
Niin just. Nappasit Majurin multa.Häh?
Täh?
Käytä kissan karkoitetta kukkiin.Emmä voi pitää tällä hetkellä mitään kukkia sisällä kun toi kissa rei'ittäis ne alta aika yksikön tai puottais muuten vaan lattialle
noh nohNiin just. Nappasit Majurin multapylly.
Samoihin aikoihin kaiHuomenna alkaa koulut täällä, entä muualla?
Meillä syövät tai kaatavat lattialleEmmä voi pitää tällä hetkellä mitään kukkia sisällä kun toi kissa rei'ittäis ne alta aika yksikön tai puottais muuten vaan lattialle
Sori, Majurin anaalikoukku tarttui mun takkiin kii ja raahasin hänet huomaamattani kotiiniNiin just. Nappasit Majurin multa.
Sori, Majurin anaalikoukku tarttui mun takkiin kii ja raahasin hänet huomaamattani kotiini
en mä tienny että majurikin harrastaa anaalikoukkujaSori, Majurin anaalikoukku tarttui mun takkiin kii ja raahasin hänet huomaamattani kotiini
Noku toinen on niin pieni ja kepeä papparainen
Harrastaa? Majurihan on anaalikoukkujen jälleenmyyjä. Erittäin kuuluisa pikku veijari seksimessuilla.en mä tienny että majurikin harrastaa anaalikoukkuja
Niin mutta mitä teit Majurin kanssa?Noku toinen on niin pieni ja kepeä papparainen
Harrastaa? Majurihan on anaalikoukkujen jälleenmyyjä. Erittäin kuuluisa pikku veijari seksimessuilla.
AhaNoku toinen on niin pieni ja kepeä papparainen
Harrastaa? Majurihan on anaalikoukkujen jälleenmyyjä. Erittäin kuuluisa pikku veijari seksimessuilla.