Tehäänkö hiekkakakkujaEiku mie tulin hiekkalaatikolle.
JooTehäänkö hiekkakakkuja
Juu, varmaan hauska pelaajille.Joku ihmeellinen sanapeli se on, tosin ihan hebreaa mulle
En ajatellu tätä kaksimielisesti, kuten majuri.Eiku mie tulin hiekkalaatikolle.
Tulipa huonoon kohtaan, kun muutenkin haukotuttaa. Mutta nyt en kyllä mene päikkäreille.
Kahvia ja banaanilettuaKahvia ja kauraleipää
Ei ole välit poikki.Onko Softyllä ja Majurillä välit poikki, vai miksi Elena on Majurilla nyt?
Vain onko Majuri Elenalla?
No miksi Elena on sitten siellä? Onko se jotain kolmen kivaa?Ei ole välit poikki.
Mistä sä puhut?No miksi Elena on sitten siellä? Onko se jotain kolmen kivaa?
No ku toisessa ketjussa sanottiin, että majuri paskansi Elenan kukkaruukkuun.Mistä sä puhut?
Ku luulin, että Majuri kakki siihen ruukkuun.@Elena777 on vielä lannottamassa ruukkua.
Eikö se ollu äskeisellä sivulla.No ku toisessa ketjussa sanottiin, että majuri paskansi Elenan kukkaruukkuun.
Etkö tiennytkään, että olivat yhdessä? Eivät puhuneet sulle mitään, voi pillu, mitä kavereita sulla on.
Voi se niinkin olla että olikin Majuri joka kakki ruukkuun.Ku luulin, että Majuri kakki siihen ruukkuun.
Mulle on tuo Suomen kielen ostaminen niin heppasta, ulkomaankieltä osaan paremmin.
Kyllä se jossain oli, luulen ainakin.Eikö se ollu äskeisellä sivulla.
Kyllä se jossain oli, luulen ainakin.Eikö se ollu äskeisellä sivulla.
Niin minäki, mutta nyt enää puuttuu asianosaiset.Kyllä se jossain oli, luulen ainakin.
Jep, Majurilla näyttää olevan erikoisia tapoja aika ajoin.Voi se niinkin olla että olikin Majuri joka kakki ruukkuun.
Luulen,että on turvallisempaa puhua heidän selän takana.Niin minäki, mutta nyt enää puuttuu asianosaiset.
Majurilta on vaikea salata tärkeät asiat, hänellä on niitä tietolonkeroita kaikki paikat täynnä.Eiku Ellu kakki kukkaruukkuun mut majuri ei olis halunu tietää siitä