vierailija
Niin varmaan, taidat itse kuulua siihen sisäpiiriin.Sisäpiirin paskiaisten takia
Niin varmaan, taidat itse kuulua siihen sisäpiiriin.Sisäpiirin paskiaisten takia
Mitä he sinulle tekivät? Eivätkös he hyökänneet muutaman palstalaisen kimppuun joten kuka olet niistä kolmesta?Sisäpiirin paskiaisten takia
Kun minä lähdin ja harmaannuin, se johtui turhan usein tapahtuneesta vittuilusta, en ollut niin pitkään, että olisin tarkkaan tiennyt nämä piiri-pieni-pyöriiläiset.Sisäpiirin paskiaisten takia
Mielenkiintoista nähdä että onko tiedonvaihtoon osallistuneilla otsaa tulla tänne taivastelemaan että mitä vittua täällä tapahtuu, tunnustavatko rikoksensa ja anovatko anteeksiantoa vai häviävätkö muina naisina/miehinä palstalta?
Ällöttää tällanen rääviminen ja vihjailut, sinä et silti uskalla kertoa mitään suoraan tai lähestyä ihmisiä joiden seläntakana on kieroiltu, vaikka jotain tiedät selvästi. Olet ihan yhtä syypää salailuun kun ne sisäpiiriläisetkin. Sinä ja kaikki muut harmaantuneet jotka paheksuvat niitä asioita mitä silloin tapahtui, kaikki muut niistä tuntuu tietävän paitsi ne jotka joutuivat kiusaamisen uhreiksi.Kun minä lähdin ja harmaannuin, se johtui turhan usein tapahtuneesta vittuilusta, en ollut niin pitkään, että olisin tarkkaan tiennyt nämä piiri-pieni-pyöriiläiset.
Mutta se pääpirulainen on ainakin tiedossa, nythän se valitettavasti on palannut mökötyslomaltaan vittuilemaan vähän joka suuntaan.
Ja haareminsa on heti sen punaista persettä nuolemassa ja puolustamassa, jos joku rohkenee sanoa hovin kunkkua vastaan yhtään mitään. Aika monen miehen kanssa se on riidoissa, on pantu lukituksia päälle ettei nähdä toistensa viestejä.
Saas nähdä harmaannuttaako se vaikeista vaikein persoona taas lisää väkeä?
Miten niin suljettiin pois, täällähän sinä edelleen kirjoitat.Tästä sisäpiiristä. Minä en kuulu siihen. Minä en tehnyt mitään. Minä tiedän vain sen mitä palstalla on sanottu tapahtuneesta. Silti minut suljettiin pois.
Ei kun jostakin muusta.Miten niin suljettiin pois, täällähän sinä edelleen kirjoitat.
Ei mitään vihjailuja kuules, minähän itse jouduin kiusaamisen uhriksii!!!, joten tiedän mistä kirjoitan. (enkä todellakaan ole ainoa)Ällöttää tällanen rääviminen ja vihjailut, sinä et silti uskalla kertoa mitään suoraan tai lähestyä ihmisiä joiden seläntakana on kieroiltu, vaikka jotain tiedät selvästi. Olet ihan yhtä syypää salailuun kun ne sisäpiiriläisetkin. Sinä ja kaikki muut harmaantuneet jotka paheksuvat niitä asioita mitä silloin tapahtui, kaikki muut niistä tuntuu tietävän paitsi ne jotka joutuivat kiusaamisen uhreiksi.
Eli olet siis yksi niistä kolmesta joita kiusattiin? Älä nyt viitsi höpöttää omiasi. Faktaa nimittäin on se että sitä touhua johti aivan toinen ihminen ja höyryämisestäsi päätellen huomaan, että joko se olet sinä tai sitten se yksi miespuolinen reppana.Ei mitään vihjailuja kuules, minähän itse jouduin kiusaamisen uhriksii!!!, joten tiedän mistä kirjoitan. (enkä todellakaan ole ainoa)
Se on kuule yksi paskan hailee, kiusaako "sisäpiiriläinen", tavismusta vai harmaa. Kiusa kuin kiusa. Arvasin muuten jo silloin, että mustat harmaantuu, kun kiusaavat. Muuten ne menettää yv-kavereitaan, koska monet ei tietenkään hyväksy sellaista
Nytkin sen huomaa, että päättömällä tyylillä ollaan puolustamassa haaremin hovineitojen puolesta sitä pahinta pääpirulaista, vaikka se olisi kuinka törkeä suustaan. Ja onhan se. Ja siksi riidoissa varsinkin miespuolisten kanssa.
TE pelkäätte, että hän sulkee teidät ulos piiristään, jos rohkenette olla eri mieltä, ettekä komppaa häntä. Siksi sinäkin puolustat häntä
Näinhän narsistit aina toimivat, katsos
Laitettiinko sinut suljetulle, koska kuuluit sisäpiirin fanclubiin?Ei kun jostakin muusta.
Jotenkin mulla on sellainen käsitys, että se narsisti on aivan joku toinen kuin päätön. Narsistin ei aina tarvitse olla mies ja sisäpiirissä on naispuolinenkin johon narsismin kuvaus sopii paremmin kuin nyrkki silmään.Ei mitään vihjailuja kuules, minähän itse jouduin kiusaamisen uhriksii!!!, joten tiedän mistä kirjoitan. (enkä todellakaan ole ainoa)
Se on kuule yksi paskan hailee, kiusaako "sisäpiiriläinen", tavismusta vai harmaa. Kiusa kuin kiusa. Arvasin muuten jo silloin, että mustat harmaantuu, kun kiusaavat. Muuten ne menettää yv-kavereitaan, koska monet ei tietenkään hyväksy sellaista
Nytkin sen huomaa, että päättömällä tyylillä ollaan puolustamassa haaremin hovineitojen puolesta sitä pahinta pääpirulaista, vaikka se olisi kuinka törkeä suustaan. Ja onhan se. Ja siksi riidoissa varsinkin miespuolisten kanssa.
TE pelkäätte, että hän sulkee teidät ulos piiristään, jos rohkenette olla eri mieltä, ettekä komppaa häntä. Siksi sinäkin puolustat häntä
Näinhän narsistit aina toimivat, katsos
No tuo on mun käsitys siitä, mutta on täällä parikin daamia, joihin sopii tuo kuvaus myös. Molemmat on muuten tunnustaneet itsensä kirjoituksessaan itseriittoisiksiJotenkin mulla on sellainen käsitys, että se narsisti on aivan joku toinen kuin päätön. Narsistin ei aina tarvitse olla mies ja sisäpiirissä on naispuolinenkin johon narsismin kuvaus sopii paremmin kuin nyrkki silmään.
Aika heikolla kantimilla on nämä sinun väitteesi kyseisen punahousun narsismista, Sen sijaan et uskalla edes avata silmiäsi sille mahdollisuudelle, että siellä olisikin naispuolinen narsisti jota sitten miespuoliset ja naispuoliset fanittajat seuraavat sokeina kun eivät tunnista vaaranmerkkejä.No tuo on mun käsitys siitä, mutta on täällä parikin daamia, joihin sopii tuo kuvaus myös. Molemmat on muuten tunnustaneet itsensä kirjoituksessaan itseriittoisiksi
En tiedä kuuluvatko siihen hiekkalaatikkoon, se on EVVK mulle
ps. kyllä se on niin, että jos joukossa on suuri narsisti, niin kyllä se on se kingi nimenomaan, hoviin voi kuulua vähän lievempi(ä) tapaus, joustava tai pelurinarsisti
Minä en ole sisäpiirin fani. Minä olen ulkopuolella siitä. Älä utele.Laitettiinko sinut suljetulle, koska kuuluit sisäpiirin fanclubiin?
Pidätkö sitten itseäsi jotenkin parempana ihmisenä kun vihjailet koko ajan jotain muista, mutta mitään et uskalla suoraan sanoa? Taidat itse kuulua siihen sisäpiiriin ja olla se henkilö joka heitti muita ihmisiä bussin alle ennen omaa harmaantumistaan.No tuo on mun käsitys siitä, mutta on täällä parikin daamia, joihin sopii tuo kuvaus myös. Molemmat on muuten tunnustaneet itsensä kirjoituksessaan itseriittoisiksi
En tiedä kuuluvatko siihen hiekkalaatikkoon, se on EVVK mulle
ps. kyllä se on niin, että jos joukossa on suuri narsisti, niin kyllä se on se kingi nimenomaan, hoviin voi kuulua vähän lievempi(ä) tapaus, joustava tai pelurinarsisti
Mutta haluaisit kuulua sisäpiiriin?Minä en ole sisäpiirin fani. Minä olen ulkopuolella siitä. Älä utele.
Ei millään pahalla, mutta sinä nyt et taida tietää yhtään mitään siitä mitä oikeasti tapahtui ja kenelle ja kuka on pääpiru jne.Kun minä lähdin ja harmaannuin, se johtui turhan usein tapahtuneesta vittuilusta, en ollut niin pitkään, että olisin tarkkaan tiennyt nämä piiri-pieni-pyöriiläiset.
Mutta se pääpirulainen on ainakin tiedossa, nythän se valitettavasti on palannut mökötyslomaltaan vittuilemaan vähän joka suuntaan.
Ja haareminsa on heti sen punaista persettä nuolemassa ja puolustamassa, jos joku rohkenee sanoa hovin kunkkua vastaan yhtään mitään. Aika monen miehen kanssa se on riidoissa, on pantu lukituksia päälle ettei nähdä toistensa viestejä.
Saas nähdä harmaannuttaako se vaikeista vaikein persoona taas lisää väkeä?
En varmastikaan tiedä, eikä kiinnosta.Ei millään pahalla, mutta sinä nyt et taida tietää yhtään mitään siitä mitä oikeasti tapahtui ja kenelle ja kuka on pääpiru jne.
En tod. halua. Antaa keskenkasvuisten leikkiä keskenään. Minua ei kiinnosta.Mutta haluaisit kuulua sisäpiiriin?
Mitä hän sitten teki sinulle?En varmastikaan tiedä, eikä kiinnosta.
Mutta riippumatta siitä, kuka on nyk hiekkalaatikon pääpiru, tämän housuttoman touhuja en hyväksy.
Hän on minulle nyt ainoa pääpiru, eikä se muuksi muutu, vaikka laatikolla on mitä kahnauksia ollut tai on nyt. Edelleenkin EVVK ne jutut.
Miksi he saisivat paskaa niskaansa, he olivat kiusaamisen uhreja ja siksi harmaantuivat.Täältähän on lähtenyt pois krut, lispetti, spencer hastings, tsuferaffi (entinen kahvikirahvi). Kaikki the ketjulaisia. Päätön oli hetken pois mutta uskaltautui palata nikillään tänne.
Kirjoittelevatko nuo täällä nyt sitten harmaina ja miksi eivät voi tai uskalla kijoittaa nikeillään???!!! Pelkäävätkö saavansa paskaa niskaan??
Lapsellista touhua kyllä aikuisilta ihmisiltä
En ole kukaan noista. En ole lähtenyt pois täältä.Täältähän on lähtenyt pois krut, lispetti, spencer hastings, tsuferaffi (entinen kahvikirahvi). Kaikki the ketjulaisia. Päätön oli hetken pois mutta uskaltautui palata nikillään tänne.
Kirjoittelevatko nuo täällä nyt sitten harmaina ja miksi eivät voi tai uskalla kijoittaa nikeillään???!!! Pelkäävätkö saavansa paskaa niskaan??
Lapsellista touhua kyllä aikuisilta ihmisiltä