Pään ja rangan magneettikuvaus kokemuksia!?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ApUvA"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja voi höh;29437179:
Luulen että nuo ahtaanpaikankammostaan vouhkaavat ovat joko huomionhakuisia persoonallisuuksia tai sitten narkkeja jotka haluu vaan niitä nappeja.

Tai sekä että.

Hei, nyt lotto vetämään koska osuit tässäkin ihan täysin oikeaan!

Kiitoksia vastauksista! :)

Kyllä minä kammoan, vaikka kerran sen olen kestänyt, mutta... Pakko kai nuo on vaan kestää ja otatuttaa, että diagnoosi tulisi ja selvyys kaikkeen tähän kaikkeen! :(

Onneksi täältä löyty kohtalotovereita, joille myös kova paikka tuo "kammio".. kyllä se vaan pieni ja ahdas on ja näät vaan katon silmiesi edessä ja sivuilta :( jos se kestäisi minuutin / pari niin kestäsin, mutta puolituntia/tunti :O

Ehkä koitan saada jotain , joka rauhottaisi .. menen ajoissa ja mainitsen, että hirvittää!!!
Miten ihminen saa tämmöisestä näin kauheeta, vaikka kaikki on vaan terveyden ja itsesi kannalta vaan hyvä, että tutkitaan ym.
ihmismieli niin kummallinen..

Kiitoksia vastauksista! :)

Kyllä minä kammoan, vaikka kerran sen olen kestänyt, mutta... Pakko kai nuo on vaan kestää ja otatuttaa, että diagnoosi tulisi ja selvyys kaikkeen tähän kaikkeen! :(

Onneksi täältä löyty kohtalotovereita, joille myös kova paikka tuo "kammio".. kyllä se vaan pieni ja ahdas on ja näät vaan katon silmiesi edessä ja sivuilta :( jos se kestäisi minuutin / pari niin kestäsin, mutta puolituntia/tunti :O

Ehkä koitan saada jotain , joka rauhottaisi .. menen ajoissa ja mainitsen, että hirvittää!!!
Miten ihminen saa tämmöisestä näin kauheeta, vaikka kaikki on vaan terveyden ja itsesi kannalta vaan hyvä, että tutkitaan ym.
ihmismieli niin kummallinen..

Kummallista ettet ole saanut tietoa kuvauspaikasta että se voidaan tehdä nukutuksessa.
Itselleni on pariinkin kertaan tehty niin, on sietämätöntä olla ahtaassa paikassa ja kun tarvii olla aivan paikallaan kipujen estäessä samassa asennossa olevan.
Ja tässä viestiketjussa sitten -kohtalotoverien - neuvot, voi sentään. En jaksa ymmärtää tätä asiasta kuin asiasta vähättelevää sävyä.
Mutta hei, hyvä kun selätit sen käyntisi, ja pistä mieleen se anestesia, kyllä ne tekee sen kun pyytää. Enkä ole ainut suinkaan kenelle se on fobian takia tehty.

Onko täällä muita, joille tehty pään ja rangan magneettikuvaus ja miksi ym.?

Itselleni on joskus tehty pään kuvaus ja se oli ihan hirveä kokemus ja nyt pitäisi kestää se kamaluus uudestaan + tuo rangan kuvaus!!! :(

Laitetaanko varjoaineita kummassakaan?

Pään MRI ja MRA tehty. Ihan helppo, taisin pari kertaa nukahtaa. Tietysti ei saa liikuttaa päätään.Ei laitettu mitää varjoaineita, uusi laite vielä kyseessä millä tehtiin

Voi jessus linkittäjä P. noiden sun linkkien kanssa. Joskus on paljon tärkeämpää tehdä kuvaukset kuin varoa jotain risiiniöljyä.
t. eräs joka olisi halvaantunut ilman tarkempia tutkimuksia ja leikkausta

Niin, ja minille varjoaine ei ole saanut aikaseksi muuta ohimenevän todella vahvan metallin maun suuhun, ei mitään kuumotusta tai pahoinvointia tms.

Ja minustakaan se putki ei vaikuta kovinkaan ahtaalta, helposti sieltä paniikissa pääsis itse kömpimään pois. Ellei sit se häkkyrä pään ympärillä estä sitä? En ole tutkinut asiaa.
Näitä putkiahan on eri kokoisia. Olen kerran ollut sellaiseesa putkessa, mistä pystyi näkemään ulkopuolelle ja oli jotenkin tilavampaa. Ja sanon vaan, että ahasta on... Näin ahtaanpaikankammmoisena en pystynyt viimeksi olemaan kapeassa putkessa.

Yhteistyössä