V
vierailija
Vieras
Niin siis ongelma on ehkä muukin kuin tuo mäkkäri. Kaveri viereisessä taloyhtiössä hakee nelosella olevan lapseni, kun hakee myö omansa. Koulumatkan varressa on mäkkäri ja tämä henkilö ajaa tosi usein sen kautta koulumatkalla. Mun lapsi Nella ja hänen lapsensa Anni menevät siis usein tämän Annin vanhemmille koulun jälkeen. Tämä mun kaverini Hanna sitten ajaa mäkkärin kautta. Ei osta makeaa (yleensä), mutta rasvaista ruokaa kuitenkin.
Mä en jotenkaan keksi mitä sanoa kun en voi toisaalta moittia. Minä ostan lapsille muutenkin tosi harvoin mitään ja ne ei meille halua tulla. Ei ole rahaa niin hienoihin leluihin tai peleihin. Meiltä puuttuu aina ne uusimmat lelut. Mutta toi mäkkärin syöttäminen harmittaa. Mä tiedän että Nella ja Anni tottakai tykkää juustohamppareista ja limusta, mutta että joka viikko!!. Pitäiskö puhua lapselle, vai aikuiselle asiasta?
Mä en jotenkaan keksi mitä sanoa kun en voi toisaalta moittia. Minä ostan lapsille muutenkin tosi harvoin mitään ja ne ei meille halua tulla. Ei ole rahaa niin hienoihin leluihin tai peleihin. Meiltä puuttuu aina ne uusimmat lelut. Mutta toi mäkkärin syöttäminen harmittaa. Mä tiedän että Nella ja Anni tottakai tykkää juustohamppareista ja limusta, mutta että joka viikko!!. Pitäiskö puhua lapselle, vai aikuiselle asiasta?