Ihan sama mulle onko vaiko eikö.Karaoke on nìiiiiiin wt.
Ihan sama mulle onko vaiko eikö.Karaoke on nìiiiiiin wt.
Tässäkin kiva kappale Stinalta, vähän vaan eri tyylinen kuin tuo sun laittama.
Wt:t ovat ylpeitä kulttuuristaan.Ihan sama mulle onko vaiko eikö.
Onko sulla tomaattejakasvamassa avomaalla?ihan just sataa vettä niin paljon ettei tarvia ainakaan tomaatteja kastella.
Kyllä se flunssa tulee kun monta kertaa päivässä märissä ja vähissä vaatteissa prismassa käyNyt voikin rentoutua, vähentää vaatetta & juua kuuman kaakaon
Pikkaisen flunsainen olo
on. muutama on jo kypsyny syötäväksi asti ja hyviä on.Onko sulla tomaattejakasvamassa avomaalla?
Onks kuin helppo kasvattaa? Toiset väittää että paleltuvat helposti...hirveesti tekis mieli koittaa ittekin ens kesänä tonne talon päätyseinää vasten laittaa tomaatintaimenia.on. muutama on jo kypsyny syötäväksi asti ja hyviä on.
sille seinälle minne eniten aurinko paistaa ja harso päälle yöksi.Onks kuin helppo kasvattaa? Toiset väittää että paleltuvat helposti...hirveesti tekis mieli koittaa ittekin ens kesänä tonne talon päätyseinää vasten laittaa tomaatintaimenia.
mikä vois ollaMikä siellä nyt vinkuu?
mikkihiiri.mikä vois olla
Sinne just aattelin...pysyyks ne sulla ilman molemminpuolista tukee pystyssä vai riittääkö seinä tukemaan?sille seinälle minne eniten aurinko paistaa ja harso päälle yöksi.
En mie tänään käynny prismalla ku yhen kerran. Vaatetta oli päälläKyllä se flunssa tulee kun monta kertaa päivässä märissä ja vähissä vaatteissa prismassa käy
Ilman hallaharsoa ei onnistu? Onko ne maassa vai ruukussa, sun taimet?sille seinälle minne eniten aurinko paistaa ja harso päälle yöksi.
Onpa todella outoa että sait porttikiellonEn mie tänään käynny prismalla ku yhen kerran, sitten sainkin sinne porttikiellon enkä tiedä miksi. Olin alasti
yks tuki on seinän vastapuolella. eikä ole nurin menny.Sinne just aattelin...pysyyks ne sulla ilman molemminpuolista tukee pystyssä vai riittääkö seinä tukemaan?
Ookoo, täytys kyllä ittekkin kokeilla kasvattaa noita.yks tuki on seinän vastapuolella. eikä ole nurin menny.