Mä en jaksa enää elää näin(syyhyt joka ei lähde)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Touko, kesä, heinäkuu yritetty päästä eroon syyhypunkeista . Jatkuu vaan. Olin tossa muutaman päivän oireeton, lopetin rasvauksen, meni 5pv vilkasta raiskauksesta niin alko kutisee joka puolelta uudelleen. Me ollaan joka päivä tehty kaikki se mitä normi syyhyssä joutuu tekee kerran tai kaksi.

Mä en jaksa tätä. Terveydenhuollosta ei saa apua, he ei edes uskonut että meillä on vielä syyhy-kunnes vein lausunnon sairaanhoito piirin ulkopuolisesta labrasta jossa näyte otettiin ja tutkittiin heti.

Mä en kestä, en kestä. Eristyksissä koko kesä nyt alkaa vielä koulutkin, enkä tiedä mitä tehdä.

Lääkkeet on haettu ulkomaita myöden, kaikki rahatkin menee..
Ja mielenterveys, välillä hiipii mieleen että tapan itseni niin ei enään tarvitse elää punkkien kanssa eristyksissä. Hirveen stressin kanssa.

Mutta en voi luovuttaa. Tämä on vaan hirveintä mitä oon kokenut

Syyhy on yleistynyt viime ja tämän vuoden puolella, kuten lauteet myös.
Ihmiset häpeään ja levittävät sitä. Syyhypunkki on loinen ja ihminen sen lisääntymisalustana. Tulee ottaa huomioon, että se on hyvin helposti tarttuva ja "itämisaika" pitkä. Siihen on saatavana suun kautta Suomesta lääkäriltä lääkkeet, jotka eivät tosin kuulu korvattavissa lääkkeiden piiriin.
Asiasta pitää kertoa ihmisille, joiden kanssa on ollut tekemisissä. Muuten punkki jatkaa kiertokulkuaan samassa piirissä, kun kaikkia altistumista ei hoideta.

On sitten vissiin joko vaarin kaytetyt laakkeet, tai siivouspuoli hoidettu huonosti. Syyhysta paasee helposti eroon Jos molemmat asiat hoidetaan kunnolla. Usein ihmiset unohtavat siivouksessa esim auton, tyopaikalle tyotuolin/huoneen joten sielta sr syyhy sitten palaa uudestaan.

Siivouksessa erittain tarkeaa pesta kaikki kaytetyt vaatteet, peitot, pyyhkeet jne. 60-asteisessa tai kuumemmassa pesussa, ja kuivata kuumassa. Jos sellaisia tavaroita joita ei voi pesta tai saunottaa, kannattaa ne sulkea ilmatiiviiseen pussiin vahintaan 4-5paivaksi. Esim sohvat, sangyt jne kannattaa imuroida huolella, siirtaa ne yhteen huolella siivottu huoneeseen ja pitaa huone ja tavarat kayttamatta vahintaan 4 paivaa. Tana aikana on syyta tehda syyhylaakitys. Suunkautta otettava laake ja syyhytasvaus, ja se rasva kannattaa I am oikeasti levittaa kasvoja ja paanahkaa myoten jos on ollut vaikeuksia paasta syyhysta eroon. Rasvan on hyva antaa vaikuttaa 12-14 tuntia, ja rasvaus uudestaan 7 paivan kuluttua.

Yhteistyössä