The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Jätskiä pakkasessa. Rockyroad :p. :sneaky::p
Uteliaisuuttani vaan katson:
"AINESOSAT
Vähälaktoosinen rasvaton MAITO,
vähälaktoosinen KERMA (18%),
sokeri,
MAITOPROTEIINI,
rypälesokeri,
kasviöljyt (rypsi:sick::sick::sick::sick::sick:, kookos),
PEKAANIPÄHKINÄ,
glukoosisiirappi,
glukoosi-fruktoosisiirappi, :sick::sick::sick::sick::sick:(kun on maissista)
vähälaktoosinen rasvaton MAITOJAUHE,
vähälaktoosinen herajauhe (MAITO),
vähärasvainen kaakaojauhe,
emulgointiaineet (rasvahappojen 1,2-propyleeniglykoliesterit, rasvahappojen mono- ja diglyseridit [kasviperäinen], auringonkukkalesitiini),
stabilointiaineet (liivate, johanneksenleipäpuujauhe, guarkumi:sick::sick:), kaakaomassa,
vähälaktoosinen VOI,
aromit, :poop:
maissitärkkelys, :sick::sick::sick::sick::sick:
suola,
kaakaovoi.

Saattaa sisältää pieniä määriä muita pähkinöitä ja maapähkinöitä
Viimeisin tieto tuotteen sisällöstä löytyy aina pakkauksesta."
 
Entäs istuvaltaan? Mä nukun yleensä jos on flunssa ja ihan tukos ja huono nukkua nini puoli-istuvas asennos et kun mulla sänky seinän vieres niin nojaan seinään. Tai sit on 3tyynyä pään alla ja makuulla.
Mä osaan nukkua vaan vasemmalla kyljellä, yks peitto polvien välissä, peppu ja pää toisen peiton alta näkyvissä ja varpaitten täytyy koskettaa toisiaan:barefoot: Siis ja tuo on se miten nukahan parhaiten, aamulla saatankin olla jo aivan toisenlaisissa asennoissa ja ihan miten sattuu:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mä osaan nukkua vaan vasemmalla kyljellä, yks peitto polvien välissä, peppu ja pää toisen peiton alta näkyvissä ja varpaitten täytyy koskettaa toisiaan:barefoot: Siis ja tuo on se miten nukahan parhaiten, aamulla saatankin olla jo aivan toisenlaisissa asennoissa ja ihan miten sattuu:oops:
Eikö toi nyt vasta hankala asento ole nukkua peittoineineen ja varpaineen...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä