Onko viesti mennyt perille, jos se näkyy viestiketjussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Joudun olemaan tekemisissä erään epärehellisen tahon kanssa. Tämä taho väittää, ettei ole saanut tekstiviestiäni, vaikka se näkyy selvästi viestiketjussa kellonaikoineen. En ole myöskään saanut operaattorilta mitään ilmoitusta, ettei viesti olisi lähtenyt, jonka saan aina, jos viestiä ei voi toimittaa. Mikään ei siis viittaa siihen, ettei viesti olisi mennyt perille, paitsi tämän epärehellisen osapuolen sana. Voiko olla mahdollista, ettei viesti olisi mennyt vastapuolelle? Voinko osoittaa, että vastapuoli puhuu palturia?

Joissakin puhelimissa on mahdollista katsoa tiedot lähetetyistä viesteistä. Ainakin itselläni puhelin näyttää kellonajan ja päivämäärän, milloin viesti on lähetetty. Lukemista tai edes vastaanottamista ei ainakaan mun puhelin tekstiviesteissä näytä.

Kannattaa jo tosta syystä käyttää esim. Whatsappia, koska se näyttää, että viesti on toimitettu ja myös sen, että on luettu.

Joissakin puhelimissa on mahdollista katsoa tiedot lähetetyistä viesteistä. Ainakin itselläni puhelin näyttää kellonajan ja päivämäärän, milloin viesti on lähetetty. Lukemista tai edes vastaanottamista ei ainakaan mun puhelin tekstiviesteissä näytä.

Kannattaa jo tosta syystä käyttää esim. Whatsappia, koska se näyttää, että viesti on toimitettu ja myös sen, että on luettu.
Millon täytät 43v?

Viesti siis näkyy selkeästi jo aiemmin keskenämme käydyssä viestiketjussa. Eikö ole aika epätodennäköistä, ettei se näkyisi myös sen toisen osapuolen puhelimessa, paitsi tietnkin silloin, jos hän on sen sieltä tarkoituksella deletoinut? Viestissä ei ollut multimediaa tms., joka jollain vanhemmilla puhelimilla joskus ei näy.

Itselleni kävi ihan hiljattain niin, että tuttavani laittoi minulle viestin, joka näkyy hänen viestiketjussaan ihan normaalisti, mutta minulle viesti ei koskaan tullut. Tosin olin ulkomailla tuolloin, eli voi johtua siitäkin. Eli kyllä se kai mahdollista on että viesti ei mene perille, mutta poikkeuksellista varmastikin...

Yhteistyössä