Kylmä kallesta käyttäminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Pikkasenko oltiin tyhmiä kun ei tajuttu et se pitää laittaa lokeroon tai pakastimeen. No meil oli sellanen pieni laukku ja laitettiin se kylmä kalle siihen mut ne suli koska se ei ollu lokerossa eikä pakkasessa. Aaaaah vittu mä sain kuulla mun veljeltä siitä et oon ihan sairaan vitun tyhmä ja ei mun kakarat tajunnu kanssa. Et sellaset hauskat retket meillä....mä en usko että ollaan ainoot jotka ei tajunnu. Ei sitä lue missään

Niin se varmaan on. Kuiteski mun mielestä sais lukea siinä kallessa että laitetaan pakkaseen ja otetaan sieltä sellaseen laukkuun ja laitetaan sinne ja sitten pysyy kylmänä jätskit sun muut.
Missäköhän kaupassa mä näin, että myivät suoraan pakastimesta?... Äh, en millään muista. Siis kylmäkallet olivat jo kaupan pakastimessa ja sieltä ne sai ostaa. Vieressä oli joku kyltti, että osta kylmäkalle tästä ja saat jäätelöt kotiin varmasti kylmänä.

Missäköhän kaupassa mä näin, että myivät suoraan pakastimesta?... Äh, en millään muista. Siis kylmäkallet olivat jo kaupan pakastimessa ja sieltä ne sai ostaa. Vieressä oli joku kyltti, että osta kylmäkalle tästä ja saat jäätelöt kotiin varmasti kylmänä.
Joskushan joissain kaupoissa oli vaihtomahdollisuus, että saattoi vaihtaa lämpimät kallet kylmien tilalle.

Yhteistyössä