Softy
Varmasti tulee.Tuliskohan toi hoitsu pesee mut jos kauniisti pyytäsin
Varmasti tulee.Tuliskohan toi hoitsu pesee mut jos kauniisti pyytäsin
Tuliskohan toi hoitsu pesee mut jos kauniisti pyytäsin
Te kaks ootta kyllä niin zödejäVarmasti tulen.
Te kaks ootta kyllä niin zödejä
Nyt ei mennä sänkyyn.Onkohan täällä kohta ukkonen kun tuolla eessäpäin näyttää taivas niin mustalta *miettii meniskö takaisin sänkyyn* Ihan vaan kaiken varalta jos väsyttäis taas, emmä muuten
Mmmm mäpä ostin sellasen kätsän selänpesimen tokmannilta ja siis ihan tosi hyvä ostos olikinAh..selänrapsutin on hyvä keksintö.
Mennään vaan, minä suojelen sua ukkoselta Itsehän olen TODELLA rohkea enkä yhtään sitä pelkää!!Nyt ei mennä sänkyyn.
Mulla on myös se. Välillä harjaan sillä koko vartalon.Mmmm mäpä ostin sellasen kätsän selänpesimen tokmannilta ja siis ihan tosi hyvä ostos olikin
Mennään mennäänMennään vaan, minä suojelen sua ukkoselta Itsehän olen TODELLA rohkea enkä yhtään sitä pelkää!!
Te kaks ootta kyllä niin zombeja
Niin, voihan miestä selänrapsuttimeksikin kutsua.Ah..selänrapsutin on hyvä keksintö.
Se olis parempi. Olis muutakin käyttöä.Niin, voihan miestä selänrapsuttimeksikin kutsua.
Mullekin on 4 kertaa määrätty migreeninestolääkkeet mut yhtäkään niistä en aloittanut. Onneksi olen selvinnyt ilman niitäJuu neurologi antoi kyl selvät sävelet kui pitää olla ja toimia viel pe aamuna labroja ja jos tää nyt viel uusis nii mut kärrätään takas osastolle tippaan ja kuviin..saispa ainaki tietää mimmoset vauriot tuolla pääkopassa olisikaan
Se on se naapurin heteka ja ne ala(s)ti kirkuvat lokit taasMiksi täällä kuuluu ääniä kun olen yksin kotona.
Joku rasahdus. Ei tullut makkarin suunnalta.Se on se naapurin heteka ja ne ala(s)ti kirkuvat lokit taas
Vai millasia ääniä sä kuulet siellä? Kuiskiiko joku esimerkiks nimeäsi silleen kehräävän pehmeesti tai vislaillaanko sulle kutsuvasti jossain??
Ettet vaan pierassut ja se jotenkin kaiku seinissä?Joku rasahdus. Ei tullut makkarin suunnalta.
Tuskimpa Softylla samanlaisia ääniä kuuluu kuin teilläEttet vaan pierassut ja se jotenkin kaiku seinissä?
et varmaan ite huomaa sitä tosiasiaa ettet ole selvinny. sulla on liikaa lepakoita vintillä.Onneksi olen selvinnyt ilman niitä
mitä sulla on jääkaapissa, joku siellä huutaa sun nimeä.Miksi täällä kuuluu ääniä kun olen yksin kotona.
Nyt ei ole ilmaa vatsassa. Ääni kuului eteisen ja keittiön suunnalta.Ettet vaan pierassut ja se jotenkin kaiku seinissä?