Ei mulla tuu menkkaränkkää, oiskin joskus...helpottais kun vois karjua
Ei mulla tuu menkkaränkkää, oiskin joskus...helpottais kun vois karjua
Ei ole vielä menkkojen aika.
Ei meitä vaivaa kuule mikään .Eikä tälle
Mikä meitä oikein vaivaa??
Hyvä, pidetään kesä sit joulunaMä peruutin kesän.
Onhan se noinkin noin...<3Ei meitä vaivaa kuule mikään .
Me eletään elämää suurella sykkeellä
Tehdään virheitä ja opitaan niistä joskus jotain, tunnetaan syvästi ja haaveillaan ja kurkotellaan pilviin ja...otetaan maasta tuntumaa ja uskalletaan luottaa ja uskoa siihen että kyllä tää tästä!
kokeile kiljua.Ei mulla tuu menkkaränkkää, oiskin joskus...helpottais kun vois karjua
Tunteethan vasta pelottaakinOnhan se noinkin noin...<3
Pitäs vaan uskaltaa ''hypätä'' ja uskaltaa ottaa riskejä tunteitten suhteen...
Ei kyllä mä taijjan kokeilla sitä karjuakokeile kiljua.
Se on muuten jännä asia miten herkästi ne pelottaa, siis tuntea jotain toista ihmistä kohtaan. Miks mä en tunne samaa pelkoa esim kenkäkaupassa kenkiä kohtaan häh kerroppa se?Tunteethan vasta pelottaakin
..mutta pitää yrittää ajatella että...niin niitä muitakin pelottaa...vissiinkaitenniiehkennii...
Mutta mieluummin niin että tuntee kuin että ois jääpalana.
Ei kyllä mä taijjan kokeilla sitä karjua
Siis kokeilla karjua
Ei kyllä mä taijjan kokeilla sitä karjua
Siis kokeilla karjua
...no kun siis.....ei ne kenkulipoposet vastaa niihin tunteisiin takas...muttakun toinen reagoi ja vastaa niin...Se on muuten jännä asia miten herkästi ne pelottaa, siis tuntea jotain toista ihmistä kohtaan. Miks mä en tunne samaa pelkoa esim kenkäkaupassa kenkiä kohtaan häh kerroppa se?
Syytän suomenkieltä *syyttää*
Kyllä mun mielestä tänäänkin cittarin kengät suorastaan huusi hyllyltä että ''Osta meidät, osta meidät!!''...no kun siis.....ei ne kenkulipoposet vastaa niihin tunteisiin takas...muttakun toinen reagoi ja vastaa niin...
Ja mistä hitosta mä muka mittään tiijän..kilinkellit, en oo perehtynyt kenkien sielunelämään...
Omassani kun on ihan tarpeeksi..
Niin pitäisi. Mulla meni pupu pöksyihin.Onhan se noinkin noin...<3
Pitäs vaan uskaltaa ''hypätä'' ja uskaltaa ottaa riskejä tunteitten suhteen...
JaaKyllä mun mielestä tänäänkin cittarin kengät suorastaan huusi hyllyltä että ''Osta meidät, osta meidät!!''
Miten se pupu sinne oikein maht...eiku siis pääsi?Niin pitäisi. Mulla meni pupu pöksyihin.
Nii-i, mutta empä ostanunna...nenä pystyssä kävelin vaan ohi ja vähän sivusilmällä vilkuilin kun olivat niin nätteinä
Sinne se livahti.Miten se pupu sinne oikein maht...eiku siis pääsi?
Oliks sillä porkkana mukana?Sinne se livahti.
No et tänään...vanhentelepa ostoajatusta kuuppasessa vielä tovi niin kyllä sekin päivä koittaa kun kenkulit huutelee hyllyiltä ja sä vastaat: tahdon..Nii-i, mutta empä ostanunna...nenä pystyssä kävelin vaan ohi ja vähän sivusilmällä vilkuilin kun olivat niin nätteinä
EiOliks sillä porkkana mukana?
Mistee näitä kysymyksiä oikein sikiää?