V
vierailija
Vieras
Hei
Olen seurustellut muutaman vuoden puolisoni kanssa, jolle on kovin tärkeää omat harrastukset. Arkena niitä on vähintään 5 iltaa viikossa. Aikaa ne vievät 1.5h- 4h kerrallaan. Viikonloppuisin on satunnaisemmat harrastukset joihin kuluu koko päivä. Kesälomalla puoliso saa olla pitkään ja ilmoittaakin ehkä edellisenä iltana (jos satun kysymään) lähtevänsä lomareissulle toiselle paikkakunnalle.
Lasteni juhliin ei osallistu, eikä aina sukulaistenikaan, mikäli oma harrastusmeno osuu kohdalleen.
Asia aiheuttaa jatkuvaa mielipahaa ja riitaa ja haluaisin päättää suhteen kun lukuisat keskusteluyritykset eivät tuota tulosta. Koen että hän ei ole sitoutunut meihin.
Haluaisin kuulla mielipiteen miten voisin toimia, jotta voisin ainakin todeta, että olen tehnyt kaikkeni.
Omat arvoni ovat aika perhe-ja parisuhdekeskeisiä, mutta koen että hänen ei. Olen todella yksinäinen. Olen kertonut tämän hänelle. Kaipaan iltaisin kainaloa, jossa istahtaa hetki yhdessä ja jakaa päivän tapahtumat. Kuluu usein päiviä, ettemme edes soita.
Paha olo on jo fyysistä.
Olen seurustellut muutaman vuoden puolisoni kanssa, jolle on kovin tärkeää omat harrastukset. Arkena niitä on vähintään 5 iltaa viikossa. Aikaa ne vievät 1.5h- 4h kerrallaan. Viikonloppuisin on satunnaisemmat harrastukset joihin kuluu koko päivä. Kesälomalla puoliso saa olla pitkään ja ilmoittaakin ehkä edellisenä iltana (jos satun kysymään) lähtevänsä lomareissulle toiselle paikkakunnalle.
Lasteni juhliin ei osallistu, eikä aina sukulaistenikaan, mikäli oma harrastusmeno osuu kohdalleen.
Asia aiheuttaa jatkuvaa mielipahaa ja riitaa ja haluaisin päättää suhteen kun lukuisat keskusteluyritykset eivät tuota tulosta. Koen että hän ei ole sitoutunut meihin.
Haluaisin kuulla mielipiteen miten voisin toimia, jotta voisin ainakin todeta, että olen tehnyt kaikkeni.
Omat arvoni ovat aika perhe-ja parisuhdekeskeisiä, mutta koen että hänen ei. Olen todella yksinäinen. Olen kertonut tämän hänelle. Kaipaan iltaisin kainaloa, jossa istahtaa hetki yhdessä ja jakaa päivän tapahtumat. Kuluu usein päiviä, ettemme edes soita.
Paha olo on jo fyysistä.