Tosi törkeitä viivanpaikkoja. Näkyy niin hyvin että herättää toiveita että onko siinä väriä. Mutta vaikee sanoo kun kännykällä katson...Hyvin se viiva kuitenkin erottuu... Toivotaan että lähtis siitä vahvistumaan
Mites muilla imettävillä/imettäneillä, haiseeko teillä maito joskus kierron mukaan erillaiselta?
Mulla kp27, ja alkanu "haisemaan" taas samanlaiselta kun se esim on pian vauvan synnyttyä ainaki
Sellasta kerma/voimaitoa..
Pitkään mietin mistä se haju tulee, sit hoksasin..
Vai onko vaan sattumakauppaa, ja hanat vaan auennu kun viimein tultiin kotia lomalta missä imetys tapahtu aina peiton alla
Kyllä tuohon niitä viivanpaikkoja tulee oikeastaan aina, mutta ne on tosiaan aivan valkosia koloja. Tuosta en osaa sanoa puhelimen näytöltä katottuna. Toivotaan plussan alkua
Kyllä se kierto varmaan siitä nopeasti tasaantuu@Kirahvikahvi juu ajattelinkin että varmasti johtuu renkaan käytön lopettamisesta no ehkä se tästä...
Onhan se vähän ehkä liian oikealla, mutta selvä silti. Kun kuvaa zoomaan, ihan ku oikean testiviivan kohdalla näkyisi valkea viivanpaikka? Mutta kuivuiko tuo siihen siis? Ja onhan noissa ns.tekovirheitä kaikissa tikuissa ja se oikea testiviivanpaikka voi hyvinkin joskus vaihdella siksi. Ei varmaan auta kun teatailla uudelleen myöhemmin. Toivotaan parasta!!Pregcheck ja missä sen toisen viivan pitäisi olla? Nyt kp 26/33(?), mutta tässä ehtinyt olla vasta kolme normaalia kiertoa monen vuoden ehkäisyputken jälkeen, niin en ole ihan varma tämänkään kierron pituudesta.
Kuva 2 min jälkeen, ja viiva mun mielestä mahdollisesti viivanpaikan jälkeen ns. etenemisviiva? Kun liian lähellä toisiaan viivat. Viiva ei ollut enää testiajan jälkeen niin näkyvä, että sen "normaali" ihminen bongaisi. Mutta mulla taas liian kova vauvakuume
Kiitos jo etukäteen tulkinta-avusta!
Pregcheck ja missä sen toisen viivan pitäisi olla? Nyt kp 26/33(?), mutta tässä ehtinyt olla vasta kolme normaalia kiertoa monen vuoden ehkäisyputken jälkeen, niin en ole ihan varma tämänkään kierron pituudesta.
Kuva 2 min jälkeen, ja viiva mun mielestä mahdollisesti viivanpaikan jälkeen ns. etenemisviiva? Kun liian lähellä toisiaan viivat. Viiva ei ollut enää testiajan jälkeen niin näkyvä, että sen "normaali" ihminen bongaisi. Mutta mulla taas liian kova vauvakuume
Kiitos jo etukäteen tulkinta-avusta!