The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Äh,nukuin vähän huonosti.Minttu nukkui kainalossa ja Hertta innostui lämmitään karvoillaan mun jalkaa,kun rojahti nukkumaan mun jalkaa vasten.
Tommonen kissankarvalämmitin on kesällä turhan lämmin. :unsure::D

Hertta tuli 2 tai kolme kertaa viime yönä jalkopäähän kiini jalkoihin nukkumaan :LOL:

Kohta aamupalaa & kahviä :coffee:
Tykkään siis kaikesta muusta mutta en huonosti nukkumisesta...jos on mahdollista niin ota päikkärit (y)

Ja aattelepa sitä kun nyt oot kuitenkin tottunu siihen että kisumisut nukkuvat lähelläsi, niin sittenhän se vasta outoa oliskin jos yhtäkkiä keksisivät toisaalle mennä nukkumaan... Tarvii kissatkin läheisyystankkausta:love:
 
Huomenta!

Meille tulee vieraita. :) Tai siis lisää "vieraita" ja pian ovat kaikki seitsemän lasta kasassa. Plus vähän aikuisia ja yksi lainalapsi ja...

Koko viikko meneekin sit siinä.

Kymmenen litran kattilat on kaivettu esille, ostettu yksi paistinpannu lisää ja jokunen erilainen kahvimuki koska mä en ainakaan oo jokaista lasia mehuhörpyn päälle joka kerta pesemässä.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Kais
Tykkään siis kaikesta muusta mutta en huonosti nukkumisesta...jos on mahdollista niin ota päikkärit (y)

Ja aattelepa sitä kun nyt oot kuitenkin tottunu siihen että kisumisut nukkuvat lähelläsi, niin sittenhän se vasta outoa oliskin jos yhtäkkiä keksisivät toisaalle mennä nukkumaan... Tarvii kissatkin läheisyystankkausta:love:
Joo,päikkärit nukun päivällä. :)
Kyllä noi kissat välillä nukkuu yöllä muuallakin,mutta mamman vieressä on paras nukkumapaikka,kun onnesta hyristen tullaan kainaloon :D Hertta harvemmin tulee yöllä nukkumaan sänkyyn,silloin tällöin ja päivällä päikkäreillä,nyt on tykännyt 2 yönä tulla nukkumaan jalkopäähän :D
Joop,ovat välillä läheisyyden/ hellyydenkipeitä :)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Huomenta!

Meille tulee vieraita. :) Tai siis lisää "vieraita" ja pian ovat kaikki seitsemän lasta kasassa. Plus vähän aikuisia ja yksi lainalapsi ja...

Koko viikko meneekin sit siinä.

Kymmenen litran kattilat on kaivettu esille, ostettu yksi paistinpannu lisää ja jokunen erilainen kahvimuki koska mä en ainakaan oo jokaista lasia mehuhörpyn päälle joka kerta pesemässä.
Huomenia :)

...ja kuulostaapas ihanan eläväiseltä ja pulinaiselta ja läheisyys/seuratankkaukselliselta :)
Ihan mahtavaa viikkoa koko sekalaiselle poppoolle! Nauttikaa yhdessä puuhastelusta ja olemisesta :)
 
*levittää käpälänsä näääääiiiiinnn levälleen*
Mä oon halirutistusasemissa :)
Ja tiiätkö - kun se oikeesti tuntuu hyvältä, halaaminen :)


Ja kun tuonkin muistaisitte aina (minäkin:barefoot:) että tapahtui mitä tahansa - niin ilossa kuin hapatuksessakin - niin yksin et ole :):love:
*halaaruttaa*
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä