Jalkapöytä mahdollisesti murtunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Auttakaa!!.;;;
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Auttakaa!!.;;;

Vieras
Eli oon 14v poika ja olin tossa eilen kaverin mökille ja siellä 186cc keskikokoisen mönkijän rengas meni jalkapöytäni päältä ja se kipu mitä siitä tuli ei ollut niin hirvee pysty kyl kävelee kengän kanssa silleen että klenkkas ja sattu vähäsen ja sit ku mentiin sisälle sukan kanssa oli kyllä haastavaa kävellä pysty klenkkaa mut aika paljo sattu ja nyt yön yli nukuin ja lähin ulos kaupungille kävelee pystyy klenkkaa ja niin edellee mut kysyn et voiko olla murtunu vähä oli turvonnu eilen ja pieni mustelma vai mikä on mun jalassa

Kaikkihan on mahdollista.
Siellä voi olla hiusmurtuma/murtuma tai olematta - jos fiksu olet, niin käyt näyttämässä jalkaasi lääkärille. Mieluummin noin kuin että nyt kärvistelet ja annat asian olla...hoitamaton murtuma hyppii esiin myöhemmin kipuina ja särkyinä ja mahdollinen korjausleikkaus väärin luutumisen johdosta voi olla hankalampi ja pitkäkestoisempi parantumaan.

Olet nuori ja oikealla ja nopealla hoidolla saat itsesi kuntoon sukkelasti. Käy näyttämässä niin ei tarvitse asiaa enää miettiä :).

Kaikkihan on mahdollista.
Siellä voi olla hiusmurtuma/murtuma tai olematta - jos fiksu olet, niin käyt näyttämässä jalkaasi lääkärille. Mieluummin noin kuin että nyt kärvistelet ja annat asian olla...hoitamaton murtuma hyppii esiin myöhemmin kipuina ja särkyinä ja mahdollinen korjausleikkaus väärin luutumisen johdosta voi olla hankalampi ja pitkäkestoisempi parantumaan.

Olet nuori ja oikealla ja nopealla hoidolla saat itsesi kuntoon sukkelasti. Käy näyttämässä niin ei tarvitse asiaa enää miettiä :).
Kiitos vastauksesta en usko että murtumaa on koska pystyn kuitenkin kävelemään jotenkin ja jos olisi murtuma niin en usko että pystyisi kävelemään mitenkään koska kipu olisi niin kova mulla on ollut ennenkin murtumia esim käsi ja solisluu ja tiedän kyllä sen kivun mitä murtuna tuo esim ku oli käsi murtunu kun piti paikallaan vaan kättä sattui aivan hitosti mutta nyt jos makaan sängyssä niin ei jalkaan satu yhtään pystyn jopa liikuttelemaan ihan hyvin sitä maatessa mutta ainoo mikä on vähän vaikeeta on se käveleminen jos 3pv päästä jalka ei ole parempi menen näyttämään lääkärille

Yhteistyössä