mitä juot ruuan kanssa

Mulle käy helposti niin etten juo mitään. Hoksaan lasin vasta ennen viimeistä suupalaa jos silloinkaan.

Mutta lasiin kaadan ruoasta ja valikoimasta riippuen tavallisille arkiruoille kotona maitoa ja joskus harvoin piimää, lounasravintolassa vettä tai kotikaljaa, grilliruoan kanssa olutta tai punkkua, ehkä kerran kahdessa vuodessa on jotain mikä kaipaa valkoviiniä seurakseen.

Pitsan seuraksi, ellei ole ilta jolloin juoma on punkku tai olut, otan joskus harvoin colajuomaa. Samoin hampurilaisateria vaikkapa hesessä useimmiten menee rasvattoman maidon kera mutta joskus seurana se cola.

Mulle käy helposti niin etten juo mitään. Hoksaan lasin vasta ennen viimeistä suupalaa jos silloinkaan.

Mutta lasiin kaadan ruoasta ja valikoimasta riippuen tavallisille arkiruoille kotona maitoa ja joskus harvoin piimää, lounasravintolassa vettä tai kotikaljaa, grilliruoan kanssa olutta tai punkkua, ehkä kerran kahdessa vuodessa on jotain mikä kaipaa valkoviiniä seurakseen.

Pitsan seuraksi, ellei ole ilta jolloin juoma on punkku tai olut, otan joskus harvoin colajuomaa. Samoin hampurilaisateria vaikkapa hesessä useimmiten menee rasvattoman maidon kera mutta joskus seurana se cola.
no itsekin juon kyllä pizzan tai grilliruuan kanssa usein pepsiä

Vettä.

Maito on epäterveellistä, mutta itsekään en pysty olemaan kokonaan ilman, koska käytän täysmaitoa (tai kermaa) kahvin seassa.

Ravintoloissakin yleensä minä olen se, joka on vesiselvä. Mies yleensä sitten valitsee jonkun oluen tmv. juoman.

En mitään, sillä suusta täytyy erittyä sylkeä eikä huuhdella sitä alas millään nesteellä. Pureskeleminen jää helposti liian vähäksi, jos juo jotakin. Toki sitten syönnin jälkeen juon jotakin, jos janottaa, mutta en koskaan ennen ruokailua, ettei mahahapot laimene(y)
Limsaa en missään tapauksessa mutta luomuoluen tai luomuvalkkarin voisin juoda lopuksim jälkkäriksi, os sellaista olisi tarjolla:love:

• Tykkää
Reactions: Kissmett
Pää - Vessanpönttö - Vedä.
Nimenomaan: siellä ne kaikki kiertävät, aikojen alusta pitkälle tulevaisuuteen. Ihminen myrkyttää itse itsensä. Levät puhdistavat meriä ja rantoja, eikä niitä tarvitse ihmisen syödä eikä juoda. Pillimehuissa se on aika tavallinen aines. Sen jälkeen kun merilehmät ovat kuolleet sukupuuttoon, on ollut vaikea löytää muita levänkäyttäjiä. Kukkamultaankin lisätään, vaikka se sulju sotkee kaikki ruukut ym. Myrkyllinen merilevä tappoi ne merilehmät, mutta mistä se myrkky niihin?

Nimenomaan: siellä ne kaikki kiertävät, aikojen alusta pitkälle tulevaisuuteen. Ihminen myrkyttää itse itsensä. Levät puhdistavat meriä ja rantoja, eikä niitä tarvitse ihmisen syödä eikä juoda. Pillumehuissa se on aika tavallinen aines. Sen jälkeen kun merilehmät ovat kuolleet sukupuuttoon, on ollut vaikea löytää muita levänkäyttäjiä. Kukkamultaankin lisätään, vaikka se sulju sotkee kaikki ruukut ym. Myrkyllinen merilevä tappoi ne merilehmät, mutta mistä se myrkky niihin?
No hyi, mee nyt sinne vessanpönttöön noin hävyttömiä höpäjämästä.

Yhteistyössä