Tuli katsottua 1.kertaa taylor shiftinkin video. Tänks.
Mä en kattonut sitä ees kokonaan, kuhan laitoin sulle sen kun tiiän sun niin tykkäävän hänestä tuitui LunaTuli katsottua 1.kertaa taylor shiftinkin video. Tänks.
Tui tui Joo, hän on suosikkiartistini kautta aikojen.Mä en kattonut sitä ees kokonaan, kuhan laitoin sulle sen kun tiiän sun niin tykkäävän hänestä tuitui Luna
Tuo ois hauska muuten testata
Niin pä.Tuo ois hauska muuten testata
Misä sielä on walmartti?Tuo ois hauska muuten testata
Voihan sitä mennä vaikka prismaan tai vaikka k-rautaan.Misä sielä on walmartti?
Ei käsittääkseni missään mutta kai tuon vois testata missä kaupassa tahansaMisä sielä on walmartti?
Voihan se tietääkin, mut ei tohdi kirjoitella omana itsenään, kun arvostelee? Monta vierasta taas täällä...Ihan kuule työstä johtuvaa ja viime viikko oli extra kiireinen ja raskas joten lässytä jonnekin muualle.Ja mist sä mun ulkoilut tiedät.
Onhan se, mut ennen soi radiossa aina tämä vaan:Tänään tuli radiostakin Nazarethia, taitaa olla joku Nazarethpäivä. On kyllä hyvää musaa (sen mitä olen kuullu).
Tämä onkin fantastinen. Klassikko.Onhan se, mut ennen soi radiossa aina tämä vaan:
Onhan se, mut ennen soi radiossa aina tämä vaan:
Meitilläpä on täälä kolome walmarttia!Ei käsittääkseni missään mutta kai tuon vois testata missä kaupassa tahansa