Martinan sekoilut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AivanSama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

AivanSama

Tunnettu jäsen
06.11.2013
23 556
6 608
113
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201707062200249898_vd.shtml

Mä en noin yleisesti ole kovinkaan kiinnostunut kyseisen tyypin touhuista, mutta mua kertakaikkiaan hämmentää sen asenne ja se itseriittoisuus. Voiko tosiaan olla, että nelikymppinen eukko ei pysty millään tavalla katsomaan peiliin ja hyväksymään siitä, että on toiminut kaikintavoin lapsellisesti ja typerästi?

Ihan oikeasti. Hän on hippailemassa Vip teltassa. Kun sinne astuu toinen nainen, joka häiritsee häntä, hän päättää käydä tämän kimppuun, koska turvamiehet eivät poistaneet kyseistä naista hänen pyynnöstään. Sen jälkeen hän ihmettelee muiden moraalia?
Niinkuin ihan oikeasti?

Eiköhän se homma kuitenkin mene niin, että aikuinen ihminen lähtee itse tilanteesta, joka on liian tukala?

• Tykkää
Reactions: Elena777
No en järjen jättinä ole häntä pitänyt sen enempää kuin Sofiaa jonka kimppuun hyökkäsi.

Kyllä tässä itsekin on sydän suru jos toinenkin tullut koettua ja sekin että exä petti mun hyvän ystävän kanssa. Mutta ei kyllä koskaan ole tarvinnut alkaa väkivaltaa käyttää saati nyt edes sadattelemaan julkisesti. Ei ikinä käynny edes mielessä.

Mutta näillä fitnesspimusilla on aivojen kehittäminen jääny kakkossijalle ulkomuodon kehittämisen jalkoihin

Sä sait mut lukemaan iltsikka-uutisen! :eek:

Mutta siis, lehtien kirjoitteluahan toi kritisoi. Toimittajien moraalia. Ja sitähän ei ihan oikeasti edes ole olemassa. Sinällän turhaa nirputusta.

Sä sait mut lukemaan iltsikka-uutisen! :eek:

Mutta siis, lehtien kirjoitteluahan toi kritisoi. Toimittajien moraalia. Ja sitähän ei ihan oikeasti edes ole olemassa. Sinällän turhaa nirputusta.

No. Kun henkilö on ollut pitkään julkisuudessa, hän kyllä tietää, että asioilla on tapana tulla esille ja niitä juttuja ei välttämättä uutisoida aina höyhenen kevein ottein.
Jotenkin vaan koen, että tuossa vaiheessa ja tilanteessa ei oikein ole oikeutettu kritisoimaan muiden moraalia, vaan pitäisi keskittyä sen oman moraalin kehittämiseen ja arviointiin.

No en järjen jättinä ole häntä pitänyt sen enempää kuin Sofiaa jonka kimppuun hyökkäsi.

Kyllä tässä itsekin on sydän suru jos toinenkin tullut koettua ja sekin että exä petti mun hyvän ystävän kanssa. Mutta ei kyllä koskaan ole tarvinnut alkaa väkivaltaa käyttää saati nyt edes sadattelemaan julkisesti. Ei ikinä käynny edes mielessä.

Mutta näillä fitnesspimusilla on aivojen kehittäminen jääny kakkossijalle ulkomuodon kehittämisen jalkoihin

Tiedä sitten... jotenkin vaan ihan hemmetin noloa.

Turha julkkis
Ja joo, turha ruveta ruikuttamaan mistään moraalista. Itse on hankkiutunut julkisuuteen varsin kyseenalaisin konstein ja näköjään tekee kaikkensa, jotta pääsis takaisin lööppeihin.:eek:

Mä mietin just tota uutista lukiessani, että paljon on Martina ehtinyt tekemään ja yllättävän hyvin säilyttänyt silti kasvonsa.

-tuli julkisuuteen salarakkaana
- oli yksi huumejutussa, jossa syyte (?) käytöstä
- oli oikeudessa Anne-Mari Bergin pahoinpitelystä
- kävi Viidakon tähtösissä jonkun mimmin päälle
- tönäisi Esko Eerikäisen seinään niin pahasti, että otsaan tarvittiin kuusi tikkiä
-kärysi ratista
-petti Esko Eerikäistä

Ja nämä siis vain juttuja, jotka päätyneet julkisuuteen. Ties mitä löytyy lisäksi...

Yhteistyössä