Lallal lallal laal LAA....!*hoilottaa menemään ettei kuule niin mittään ininöitä*Joo en...
Tai ei kun joopas, valitanpas!!!
Lallal lallal laal LAA....!*hoilottaa menemään ettei kuule niin mittään ininöitä*Joo en...
Tai ei kun joopas, valitanpas!!!
Jep jepEtkö ees nassusta? Mulla korostuu aina kesäsin silmien väri kun sieltäkin punerrun...*räpsyttellee räpsyttimiään* räps räps
No eikäkökä sinistyn...siis silmistä, en sieltäJep jep
Daadaa..siis punerrut eli palat ja sinerryt eli jäädyt ..ja sieltä ja täältä...etkä vieläkään tartte hellehattua?No eikäkökä sinistyn...siis silmistä, en sieltä
No mutta hellanduudelis sentään kun on taas hankalata siellä pörröpääkkösessä tuon ymmärryksen kanssa Siis *rykii ja ottaa ryhrikkään asennon ennenkun alkaa pajattammaan* Elikkäs silmät.sinistyy.ja.iho.ruskistuu.Daadaa..siis punerrut eli palat ja sinerryt eli jäädyt ..ja sieltä ja täältä...etkä vieläkään tartte hellehattua?
Moikka moikka koikka loikkanen
Silmät mihinkään enää entisestä sinisty. Ja tää on vankkaa faktatietoaNo mutta hellanduudelis sentään kun on taas hankalata siellä pörröpääkkösessä tuon ymmärryksen kanssa Siis *rykii ja ottaa ryhrikkään asennon ennenkun alkaa pajattammaan* Elikkäs silmät.sinistyy.ja.iho.ruskistuu.
Näin...ugh, olen puhunut
Joo vuosia sitten jo, aivan ihana!Tiikerin oma elokuva katsottuna?
..ja mulla mitään hankalaa oo ymmärryksessä eikä muuallakaan...tai no hiukan pumppuosastossa muttaNo mutta hellanduudelis sentään kun on taas hankalata siellä pörröpääkkösessä tuon ymmärryksen kanssa Siis *rykii ja ottaa ryhrikkään asennon ennenkun alkaa pajattammaan* Elikkäs silmät.sinistyy.ja.iho.ruskistuu.
Näin...ugh, olen puhunut
Naama ei rusketu.Etkö ees nassusta? Mulla korostuu aina kesäsin silmien väri kun muualta rusketun...*räpsyttellee räpsyttimiään* räps räps
Mä olen ollut hyvin siveellinen.Iltaa teille epäsiveellisillekin
Eiku niin joo siis se sinisyys K O R O S T U U silmissä näin kesäsin..joko se mäni jakeluun?Silmät mihinkään enää entisestä sinisty. Ja tää on vankkaa faktatietoa
Niin taas joo Tuonkin vannot toinen käsi ilmassa ja toinen pikkareissaMä olen ollut hyvin siveellinen.
Tiedän sen, pusMä olen ollut hyvin siveellinen.
PusTiedän sen, pus
Millasissa vaatteissa sä oikein liikut ihmisten ilmoilla??Naama ei rusketu vain pakarat ja munkit.
Iltaa sullekin vaikket mua maininnutkaanIltaa teille epäsiveellisillekin
StringeissäMillasissa vaatteissa sä oikein liikut ihmisten ilmoilla??
Niin määkin mut olen syytön siihen.Mä olen ollut hyvin siveellinen.