Kaasuvekotin ei ole grilli, vaan ruoan lämmitinMeillä on kaasu...ihan hyvin sekin toimii.
Aivvan se ja sama...kuumaks sillä jutut saa anyway...kuumaks ja kypsäksKaasuvekotin ei ole grilli, vaan ruoan lämmitin
Nih prkl
Kuinka pian se puteli menee tyhjäksi? Jos grillaa vaikka 10 kertaa kesässä?Meillä on kaasu...ihan hyvin sekin toimii.
toi kaasupönikkä mikä meillä on, on jo toista kesää käytössä ja sillä on grillattu yli 20x ja vielä on kaasua jälellä reilusti.Kuinka pian se puteli menee tyhjäksi? Jos grillaa vaikka 10 kertaa kesässä?
Yks nuollu sitä rilliä hah!Hiiligrilli on kuulema the only one, kunkkujen kingi ja paras ...
..mutta kaasugrillilläkin saa ihan syötävää
Että ihan miten se sua pistäjjää asian suhteen ...mä en nuista(kaan) tiiä oikeesti mitään
Mutta ite kallistuisin hiiligrillin puoleen kun onhan siinä nyt vaan ihan oma fiilis ja säväys...ja makukin oli erilaisempi...jopa himpun verran parempi
Siis siinä grillattavassa r u u a s s a, ei grillissä...
Ja ite oot kaasuissasYks nuollu sitä rilliä hah!
AhaAivvan se ja sama...märäks sillä jutut saa anyway...kuumaks ja kypsäks
Sää ja sun märät jutut
Sää ja sun märät jutut
Miks Echo ei moiti sua niin täh? Mitä tää nyt taas meinaa?
tämä selittää kaiken.Mä oon yhtä pervo Echon kanssa, siksi hän ei mua moiti
Oikeesti?Kaasugrilli. Jos haluaa "aitoa hiiligrillauksen makua", niin lihat voi marinoida sytytysnesteellä.
Taidan turvautua sun konsteihisi eli piiskaa tasapuolisesti kaikille.Mä oon niin siveellinen, siksi hän ei mua moiti
Mä rupean kanssa kallistumaan kaasun puolelle...sori hiilen kannattajat!Riippuu miten paljon haluat grillata ja kauan aiot käyttää aikaa siihen. Mä en jaksaisi hiiligrilliä aina ja kaasu on ihanan helppo. Erehtyi meidän ehdoton hiiligrillaaja-vieras luulemaan viimeksi, että olin hiilellä tehnyt syötävät ja ei sen jälkeen olekaan ollut niin ehdoton... Voisin kyllä hankkia periaatteessa molemmat, olis se hieno rivi kun olis hiiligrilliä, kaasu ja savustin samaa sarjaa. Fiiliksen mukaan sitten mitä käyttää milloinkin.
Savustin onkin jo tulossa
Samaa mieltä.Taidan turvautua sun konsteihisi eli piiskaa tasapuolisesti kaikille muille paitsi ei Elenalle.