The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta,ekan kerran heräsin puoli kuusi,sitten viis yli seitsemän,ylös nousin 7.20 kun kello olis soinnut 7.25

Kahvi :coffee: aamupala,kohta töihin.
Aurinko paistaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Päivää

Hyh mitä unta mä näin viimeyönä..Suomessa alkoi sota ja tulta, savua ja räjähtelyä oli joka puolella...:unsure:

Poika vielä kertoi että mä olin huutanut hädissäni tossa joskus kuuden jälkeen jotain ja kun hän tuli tarkistamaan niin olin mongertanut jollekin unissani peittokasan alta että ''Ole sinäkin jo hiljaa siellä mokoma uuvatti!'' ja siis ihan täydessä unessa, molemmat jalat vaan oli näkynynnä ja toisesta päästä täkkiä muutama hiustupsu.o_O

Heräsin kyllä jo seittemän aikaan n. viiden tunnin unien jälkeen joten eiköhän se tästä ala sujumaan noi yöunetki(y)
 
vierailija
Olin jotakuinkin oikeassa. Soitin tänään ja kysyin oisko se halunnut pitää poikasta keskiviikkoon asti, koska meen silloin itse Tampereen hoodeille hautajaisiin, mutta ei se sovi. Isyysloma on kuulemma nykyään vain kahden viikon mittainen kolmen sijasta.

Kelan sivuilta en löytänyt infoa moisesta muutoksesta, niin olkaa kilttejä ja kertokaa, jos mä olen oikeasti niin uuvatti, että olen onnistunut välttymään kohulta, joka olisi syntynyt mikäli isyyslomaa olis oikeasti pätkäisty kolmanneksella o_O
:ninja::alien:
 
Päivää

Hyh mitä unta mä näin viimeyönä..Suomessa alkoi sota ja tulta, savua ja räjähtelyä oli joka puolella...:unsure:

eiköhän se tästä ala sujumaan noi yöunetki(y)
Onneksi en muista mitään herättyäni. Varmaan jotain kauheuksia välillä tulee katseltua ja sen huomaa kun herättyään alitajuisesti on jotenkin ahdistunut olo. Se varmaan jostain yön painajaisesta johtuu, mutta kun ei muista. Hyvä niin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Onneksi en muista mitään herättyäni. Varmaan jotain kauheuksia välillä tulee katseltua ja sen huomaa kun herättyään alitajuisesti on jotenkin ahdistunut olo. Se varmaan jostain yön painajaisesta johtuu, mutta kun ei muista. Hyvä niin.
Mä muistan tosi usein uneni ja petikin on aikalaila sen näkönen aina aamusin, että kyllä jotain levotonta on taas nähty:unsure:

Painajaiset on kyllä kamalia :unsure:.
Niin on...viimeyönäkin suomalaiset taisteli suomalaisia vastaan venäläisten kanssa:unsure::notworthy::alien:
 
Mä muistan tosi usein uneni ja petikin on aikalaila sen näkönen aina aamusin, että kyllä jotain levotonta on taas nähty:unsure:


Niin on...viimeyönäkin suomalaiset taisteli suomalaisia vastaan venäläisten kanssa:unsure::notworthy::alien:
Luulen, että painajaiset moninkertaistavat sen pelon mitä päivän mittaan on ajatusissaan ajatellut. Väitetään, että yölliset painajaiset voivat mielenkin horjuttaa. Jos samaa rainaa yöstä yöhön katsoo, niin onhan se kamalaa. Onneksi siis itselläni muisti on niin rappiolla, ettei unet jää mieleen.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ajattelin, että, nautiskelis vähän, boolia, niin elokuvakokemus voisi olla siedettävämpi :)
Ois mulla yks tarina tuosta boolimaljasta, mutta nyt sille on liian varhaista, joskus toiste sitten :)

Miten toi boolimalja liittyy leffojen laadukk...hitto, melkein kysyin*ufopääkkönen*



Mutta siiskö boolimaljan läpi katsottaessa laadukkuutta ilmenee:cautious::confused:...
Hitto, lipsahti:notworthy:
Mie oon väsy:barefoot:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä