Kynsiä tässä taidetaan kaikki jyrsiäNii. Ja se kesäkeittokin on vielä tekemättä. Mikä siis mun pitää syödä.
Kynsiä tässä taidetaan kaikki jyrsiäNii. Ja se kesäkeittokin on vielä tekemättä. Mikä siis mun pitää syödä.
No, huomenna sataa taasHuomenta!
Ei väsytä enää hiukkaakaan. Viimeinkin aurinkoinen päivä! Ihanaa!
Moi, moi. Mitä kuuluu?
Moi, moi. Mitä kuuluu?
Olin jotakuinkin oikeassa. Soitin tänään ja kysyin oisko se halunnut pitää poikasta keskiviikkoon asti, koska meen silloin itse Tampereen hoodeille hautajaisiin, mutta ei se sovi. Isyysloma on kuulemma nykyään vain kahden viikon mittainen kolmen sijasta.
Kelan sivuilta en löytänyt infoa moisesta muutoksesta, niin olkaa kilttejä ja kertokaa, jos mä olen oikeasti niin uuvatti, että olen onnistunut välttymään kohulta, joka olisi syntynyt mikäli isyyslomaa olis oikeasti pätkäisty kolmanneksella
Onneksi en muista mitään herättyäni. Varmaan jotain kauheuksia välillä tulee katseltua ja sen huomaa kun herättyään alitajuisesti on jotenkin ahdistunut olo. Se varmaan jostain yön painajaisesta johtuu, mutta kun ei muista. Hyvä niin.Päivää
Hyh mitä unta mä näin viimeyönä..Suomessa alkoi sota ja tulta, savua ja räjähtelyä oli joka puolella...
eiköhän se tästä ala sujumaan noi yöunetki
Mä muistan tosi usein uneni ja petikin on aikalaila sen näkönen aina aamusin, että kyllä jotain levotonta on taas nähtyOnneksi en muista mitään herättyäni. Varmaan jotain kauheuksia välillä tulee katseltua ja sen huomaa kun herättyään alitajuisesti on jotenkin ahdistunut olo. Se varmaan jostain yön painajaisesta johtuu, mutta kun ei muista. Hyvä niin.
Niin on...viimeyönäkin suomalaiset taisteli suomalaisia vastaan venäläisten kanssaPainajaiset on kyllä kamalia .
Luulen, että painajaiset moninkertaistavat sen pelon mitä päivän mittaan on ajatusissaan ajatellut. Väitetään, että yölliset painajaiset voivat mielenkin horjuttaa. Jos samaa rainaa yöstä yöhön katsoo, niin onhan se kamalaa. Onneksi siis itselläni muisti on niin rappiolla, ettei unet jää mieleen.Mä muistan tosi usein uneni ja petikin on aikalaila sen näkönen aina aamusin, että kyllä jotain levotonta on taas nähty
Niin on...viimeyönäkin suomalaiset taisteli suomalaisia vastaan venäläisten kanssa
Miten toi boolimalja liittyy leffojen laadukk...hitto, melkein kysyin*ufopääkkönen*
Mutta siiskö boolimaljan läpi katsottaessa laadukkuutta ilmenee...
Hitto, lipsahti
Mie oon väsy
LasagneLasagne vai jauhelihakastike, kas siinä pulma
A hahMä muistan tosi usein uneni ja petikin on aikalaila sen näkönen aina aamusin, että kyllä jotain siveetöntä on taas nähty
JauhelihakastikeLasagne vai jauhelihakastike, kas siinä pulma
Ihmeellisiä höpäjätLasagne