Tsemppiä kaikille, jotka elätte pelossa! Toivotaan, että kaikki saa tällä kertaa hyviä uutisia ultrassa ja kaikki menee muutenkin hyvin
Täällä pelko haihtuu koko ajan enemmän ja enemmän pois mitä enempi viikkoja tulee ja sydänäänet kuuluu edelleen joka päivä. Toki se nt-ultra silti jännittää et jos vauvalla ei ookaan kaikki hyvin. Tänään pitäis muistaa soitella neuvolaan niitä verikokeiden tuloksia et saa sitten torstaina mukaan ne. Tällä kertaa odotan sitä ultraa innolla, en pelolla kuten viimeksi. Tunne oli ihan erilainen sillon kun nyt, vaisto kertoi ettei kaikki ole kunnossa eikä ne lääkärin sanat olleet mulle yllätys vaikka kamalaa se olikin. Nyt mun pieni jumppailee masussa ja sillä on kaikki hyvin
Eilen oli taas pitkästä aikaa illalla huonompi olo. Ananas autto onneks, kun sitä söin ennen nukkumaanmenoa.
Tää viikko enää töitö ja sitten saa ottaa rennommin. Ajattelin syksyllä tehdä lyhyitä keikkoja päiväkodeissa jos miehellä vapaata ja kunto sellanen on. Jännittää vähän miten työkkärin kanssa menee, viime vuonna se oli paljon selkeempi kun jäin pois työstä ja sain sen työpätkän mukaan tukia, nyt oon ollut välissä yrittäjänä ja haen sen edellisen työpätkän mukaan liiton ansiopäivärahaa. Pitäis toimittaa kaiken maailman lappusia työkkäriin vielä. Onneks nyt tulee kesäkuun palkka sentään vielä niin ei oo heti paniikkia sen suhteen.
Mulla on alkanut alamaha pömpöttää jo aamusta ja on selkeesti tullut esiin
Ihanaa kun kohta on ihan oikee vauvamasu
Edellisestä onkin jo melkein neljä vuotta! Neljä vuotta sitten melkein tasan sain tietää toisesta raskaudesta. Aika menee nopeasti!
Odotan jotenkin niin paljon sitä kun vauva tulee ja kuinka esikoinen jo nyt niin suunnittelee hoitavansa sitä ja auttavansa äitiä vauvan hoidossa. Onhan se ihan erilaista kun toinen on melkein 6v kun vauva tulee ja viimeks kun oli vasta 2v kun vauva synty. Pienempikin varmaan tykkää vauvasta mutta epäilen et tulee mustasukkaisuutta kun on tottunut oleen se nuorin
On jo nyt aikamoinen tapaus, mutta onneks ehtii vielä puolisen vuotta kasvaa ennen vauvaa
Kookospieni ja mini 11+2 (!!)