Ohan niitä karvoja muuallakin kuin vaan yläpäässä ja karvatko ne miehen miehestä tekee? Niin??No mikä sitten. Maxinahkainen?
Ohan niitä karvoja muuallakin kuin vaan yläpäässä ja karvatko ne miehen miehestä tekee? Niin??No mikä sitten. Maxinahkainen?
Dominot...vai onks niien nimi domina?Mikä on teiän lempikeksi?
Tänään en oo...vielä...kompuroinut mutta ohan tässä vielä päivää jälellä..eli likeltä piti tilannetta pukkas jo...?
Koetas rauhottua*kaappasee kainaloiseksi*
...multa kaatu jo tää älyvempainkinAntaa pikku hessu hopon säheltää. Menee niin nopeesti jutut ettei perässä pysy.
PipariMikä on teiän lempikeksi?
Tämä on yksi suosikeista. Mä tykkään monenlaisista.Mikä on teiän lempikeksi?
ai sä oot piparin perään..en ois ihan het tuotakaan uskonunnaPipari
Itetehtynä
..ja muutenki ite tehdyt
Ääni niillä on yleensä matalampi.Ohan niitä karvoja muuallakin kuin vaan yläpäässä ja karvatko ne miehen miehestä tekee? Niin??
Pipari maistuu aina.Pipari
Itetehtynä
..ja muutenki ite tehdyt
Varmaan softyllä ja teillä päin, meillä ne on Dominoita.Dominot...vai onks niien nimi domina?
Urbaani legendaaÄäni niillä on yleensä matalampi.
Ni, pipari. K e k s i. Piparkakku kerpeles! On hyvää ...ja itetehdystä taikinasta parempaa...ai sä oot piparin perään..en ois ihan het tuotakaan uskonunna
Minä en älyvitkutinta hommaa vaikka maksettaisi....multa kaatu jo tää älyvempainkin
Tänään ollu joku hyvin paikalliskansallinen älyvitkuttimien puolestapuhumishäppening...taijan kohta siirtyä savumerkkeihin, vissiin ne varmempia
Aaaa, paitti että...täällä sataakin taas vettä...
Varmaan softyllä ja teillä päin, meillä ne on Dominoita.
Laitoinkin että YLEENSÄ, hyvä nahkahopo.Urbaani legendaa
Mulle tarjoillaan joka suunnasta..suas nährä gui mun käynesMinä en älyvitkutinta hommaa vaikka maksettaisi.
minttudominotkin on hyviä.
Höpöhöpö Mitään yleensäkäänLaitoinkin että YLEENSÄ, hyvä nahkahopo.
Dominokeksit on kaikki hyviä, laitoin tohon nyt vaan ton yhen esimerkiksminttudominotkin on hyviä.
Whitfiuuu ja mitäs sulle oikein tarjoillaan joka suunnasta?Mulle tarjoillaan joka suunnasta..suas nährä gui mun käynes
Haluatko kruunun kun ei kaupan dominot kelpaa?Dominoitakin voi tehdä ite ..wink wink..tulee hjuvia
P u h e l i n t aWhitfiuuu ja mitäs sulle oikein tarjoillaan joka suunnasta?
Miks ihmeessä? Hävittäsin tai särkisin semmosen heti.Haluatko kruunun kun ei kaupan dominot kelpaa?
Eikö esim lyhyttukkaiset rasvatut pullistelijamiehet ole vähän munattomia ja hempsankeikkoja.Uskaltaako ees kysyä minkälainen sellanen on?