Mä taas tykkään kun tykkään sellasista karskin näkösistä helpommin kuin naismaisista..ja mikään poikamainen kukkakeppi ei oo ikinä herättänyt mitään mielenkiintoa.
Mä taas tykkään kun tykkään sellasista karskin näkösistä helpommin kuin naismaisista..ja mikään poikamainen kukkakeppi ei oo ikinä herättänyt mitään mielenkiintoa.
...ni. Eli rupesit venkuloimaan ja nuin/näin siinä sitten käy*kohentaa otettaan* ..siinäs sätkittelet....
Mulle kelpaa vähän naismainen mieski.
Muuten joo mutta toi tukka sais olla lyhkäsempi...
Eiku yritin vihjasta että se ois niiku pieni catfight näköjään tiiossa kohta...ni. Eli rupesit venkuloimaan ja nuin/näin siinä sitten käy*kohentaa otettaan* ..siinäs sätkittelet....
Yff mitkä lihakset.
Eli tykkäät karvattomista kiiltokuvapojista, ota videosta jonka laitoin softylle.Muuten joo mutta toi tukka sais olla lyhkäsempi...
EikäMuuten joo mutta toi tukka sais olla lyhkäsempi...
Hä?!Eiku yritin vihjasta että se ois niiku pieni catfight näköjään tiiossa kohta
Tappelu tappelu, kukka missä koska?Eiku yritin vihjasta että se ois niiku pieni catfight näköjään tiiossa kohta
Eli jos miehellä on lyhyet hiukset, hän on karvaton? No eiihhhh voi sun logiikkas kanssa taas nainenEli tykkäät karvattomista kiiltokuvapojista, ota videosta jonka laitoin softylle.
Ellu yrittää jotain ittensä kanssa kouhottaa...elä huoli, menee kohta ohi sukkelasti kun steppaillessaan kompuroi taas maton kans rähmälleen...Tappelu tappelu, kukka missä koska?
Joillekin sopii pitkä fleda.Jookä
Uskaltaako ees kysyä minkälainen sellanen on?Eli tykkään munattomista kiiltokuvapojista.
Ellu yrittää jotain ittensä kanssa kouhottaa...elä huoli, menee kohta ohi sukkelasti kun steppaillessaan kompuroi taas maton kans rähmälleen...
Antaa pikku hessu hopon säheltää. Menee niin nopeesti jutut ettei perässä pysy.Ellu yrittää jotain ittensä kanssa kouhottaa...elä huoli, menee kohta ohi sukkelasti kun steppaillessaan kompuroi taas maton kans rähmälleen...
No mikä sitten. Maxinahkainen?Eli jos miehellä on lyhyet hiukset, hän on karvaton? No eiihhhh voi sun logiikkas kanssa taas nainen
Mikä on teiän lempikeksi?ja keksiä.
Antaa pikku hessu hopon säheltää. Menee niin nopeesti jutut ettei perässä pysy.
..eli likeltä piti tilannetta pukkas jo...?