Mikähän sana tuohon piti oikein tulla? UnohinOi oi mä rrrrakastan siivoomista!! Arvaa vaan hikomassa oon aina pyyhkimässä pölyjä tai lakasemassa/imuroimassa tai pesemässä vessaa/kylppäriä/saunaa...tai eteistä!!
Mikähän sana tuohon piti oikein tulla? UnohinOi oi mä rrrrakastan siivoomista!! Arvaa vaan hikomassa oon aina pyyhkimässä pölyjä tai lakasemassa/imuroimassa tai pesemässä vessaa/kylppäriä/saunaa...tai eteistä!!
Ahaa Tervetuloa kahville.Oi oi mä rrrrakastan siivoomista!! Arvaa vaan hikomassa oon aina pyyhkimässä pölyjä tai lakasemassa/imuroimassa tai pesemässä vessaa/kylppäriä/saunaa...tai eteistä!!
Oi oi mä rrrrakastan siivoomista!! Arvaa vaan missä hekumassa oon aina pyyhkimässä pölyjä tai lakasemassa/imuroimassa tai pesemässä vessaa/kylppäriä/saunaa...tai eteistä!!
sun pitää muokata itsestäs miemäinen.Minkä takia joissakin naispareissa toinen on miesmäinen? Mä ottaisin naisellisen naisen.
Tuli vain mieleen.
Ei ikinä! Minusta ei saa miesmäistä.sun pitää muokata itsestäs miemäinen.
Mä olen huomioinut saman miespareissakin..heilläkin toinen on miesmäinen ja toinen naismainen. Mä tykkään miesmäisistä miehistä..siis jos ite huolisin jonkun..tai jollekin kelpaisinMinkä takia joissakin naispareissa toinen on miesmäinen? Mä ottaisin naisellisen naisen.
Tuli vain mieleen.
Mulle kelpaa vähän naismainen mieski.Mä olen huomioinut saman miespareissakin..heilläkin toinen on miesmäinen ja toinen naismainen. Mä tykkään miesmäisistä miehistä..siis jos ite huolisin jonkun..tai jollekin kelpaisin
Mä taas tykkään kun tykkään sellasista karskin näkösistä helpommin kuin naismaisista..ja mikään poikamainen kukkakeppi ei oo ikinä herättänyt mitään mielenkiintoa.Mulle kelpaa vähän naismainen mieski.
Meil on erilaiset maut. Mutta periaatteessa ulkonäkö ei ole ykkönen.Mä taas tykkään kun tykkään sellasista karskin näkösistä helpommin kuin naismaisista..ja mikään poikamainen kukkakeppi ei oo ikinä herättänyt mitään mielenkiintoa.
Joo ja ihan käytännössäkään ulkonäkö ei oo ykkönen..Meil on erilaiset maut. Mutta periaatteessa ulkonäkö ei ole ykkönen.
Musta tuli yhdelle asiakkaalle viime viikolla mies*ufopääkkönen*..pikkasen piti ittiäsä siinä tsekata että oliko yön aikana sitten kuitenkin tapahtunu jotakin ihakauheeta...mutta - ehkä toi saattoi pienesti johtua mummelin pullonpihjasilmälaseista...vissiin?!...ja kuulolaitteesta...Ei ikinä! Minusta ei saa miesmäistä.
Mä olen huomioinut saman miespareissakin..heilläkin toinen on miesmäinen ja toinen naismainen. Mä tykkään miesmäisistä miehistä..siis jos ite huolisin jonkun..tai jollekin kelpaisin
No ei tosiaankaan !Joo ja ihan käytännössäkään ulkonäkö ei oo ykkönen..
Sä oot ihana mutt höpöhöpö enhän kelpaa..äläs pöpise siellä
Rupeetkossää venkuloimaan mitäkätäh ?Sä oot ihana mutt höpöhöpö enhän kelpaa
Juha Tapio osaa kyllä laulaa
Rupeetkossää venkuloimaan mitäkätäh ?
Kelpaat.
Ja piste.
.
Kerta kiellon päälle.
Tapion Juha on kyllä...loistava sanoittaja ja tulkitsija