Ajattelin sinnuu tänäänIltaa. Vilu on, tosin söin juuri jäätelöä. Kahden viltin alla on lämmintä.
Kun silmät osui kaupassa uuteen Pauligin kahvipurnukkaan
Ajattelin sinnuu tänäänIltaa. Vilu on, tosin söin juuri jäätelöä. Kahden viltin alla on lämmintä.
MoiIltaa. Vilu on, tosin söin juuri jäätelöä. Kahden viltin alla on lämmintä.
Se on ihan kohta aloitettava jouluruokien suunnitteluHei, se olis tasan puol vuotta jouluaattoon
Mikkää napapaita oo...sitä paitsi nyt on jalassa mustat housut, pitkät mustat housut! Onks sun kamera jotenkin likanen vai mikä siinä nyt mättää kun näät ihan väärin?Ai sää edelleen väität napapaitaa ja minuhametta vaatteiksi
Päiväunia, päiväunia sano miun sanoneenMikkää napapaita oo...sitä paitsi nyt on jalassa mustat housut, pitkät mustat housut! Onks sun kamera jotenkin likanen vai mikä siinä nyt mättää kun näät ihan väärin?
Mitämitämitä, uusi purkki, omgAjattelin sinnuu tänään
Kun silmät osui kaupassa uuteen Pauligin kahvipurnukkaan
Eikö siulla oo jo sitäMitämitämitä, uusi purkki, omg
Taitaa nähä reppana painajaisia, sano minun sanoneen.Päiväunia, päiväunia sano miun sanoneen
Ravaan vaan rautakaupassa Jos on ihan tuore tapaus, niin voi puuttua. Viimeisin oli nettipuodista tilattu Sääksmäen kuosiin puettu purkki. Se olikin tosi nättiEikö siulla oo jo sitä
http://news.cision.com/fi/paulig-group/i/paulig-kahvirasia,c2099654Minkä näköinen purkki se oli?
Märkiä päiväuniaTaitaa nähä reppana painajaisia, sano minun sanoneen.
Sitten on aika vaihtaa kalsarit ja laittaa vaippa jos housuun jo tulee, siis Majurin ei sun!Märkiä päiväunia
Joo, toi tapaus Näpsäkkä käyttöesine, mutta en ole hankkinut. Ostamiani purkkeja ei käytetä, laitan ne talteenhttp://news.cision.com/fi/paulig-group/i/paulig-kahvirasia,c2099654
Sisällä on kasa noita pikku magneetteja. Niistä voi sitten oma mielen mukaan taiteilla mieleisen tekstin kylkeen. Mittalusikassa on magneetti ja se pysyy siis purkin kyljessä kiinni.
Ja miehän ostin heti yhden purkin
Ostaa kaksi. Problem solved .Joo, toi tapaus Näpsäkkä käyttöesine, mutta en ole hankkinut. Ostamiani purkkeja ei käytetä, laitan ne talteen
Jos pysytään hereillä, niin katsotaan.Neiti Marple . Pian.
Saiko lentää Sukhoilla?Taitaa nähä reppana painajaisia, sano minun sanoneen.
?Saiko lentää Sukhoilla?
Oliko ne kuvat ohjaamosta todellisia?