Arvontapäivät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M42
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä ketju tai viesti sulta on poistettu?

Mä en oo huomannut että aikoihin ois mitään täältä kadonnut. oletko varma, etteivät vain ole tuolla jossain muiden viestien joukossa?

Mikä ketju tai viesti sulta on poistettu?

Mä en oo huomannut että aikoihin ois mitään täältä kadonnut. oletko varma, etteivät vain ole tuolla jossain muiden viestien joukossa?
Ko ketjusta on poistunut mun viestejä, mutta siteerauksiin osa mun viesteistä on jäänyt. Samalla ko ketjuun on jätetty viestejä, jotka yllyttävät toimimaan lain kirjainta vastaan.

Mitä sä oot menny tekemään?
Menin laukomaan karkeita esimerkkejä siitä, että jonkun idiootin mielipiteet voisi olla järkevämpiä, jos omalle kohdalle sattuisi jonkun "verosuunnittelua" harrastavan vastuunpakoilijakaaharin aiheuttama onnettomuus.

Okei esimerkki oli vähintään raju, mutta en hyväksy rikosten/rikollisten peittelemisiä/suojelemista. Lisäksi mut tulkittiin väärin, en toivonut kenenkään lapsen kuolemaa.

Onks ap epekki?
En ole Epek.

Aaaa. No sit uskon että viestejä on poistettu.

Ei kannata välittää, täällä on aina niitä jotka ymmärtävät joko tahallaan tai tyhmyyttään viestin väärin.

Aaaa. No sit uskon että viestejä on poistettu.

Ei kannata välittää, täällä on aina niitä jotka ymmärtävät joko tahallaan tai tyhmyyttään viestin väärin.
Lähinnä vaan tuo epälinjakas moderointi ärsyttää. Välillä saa kirjoittaa mitä tahansa ja välillä taas ei. Ja tuossa ko ketjussa mut on leimattu suvakiksi, rasistiksi ja vihjattu, että olen homo, mikään noista ei kuitenkaan pidä paikkaansa, mutta en mä jaksa tuollaisista vetää herneitä nokkaan, enkä raportoida, mutta silti ihmetyttää, jos jotakin viestejä ketjusta poistetaan, ettei koko ketjua siistitä samalla kerralla. Käsittääkseni henk.koht. haukkuminen on edelleen palstalla kielletty.

En mä henkilökohtaisesti ota, mutta silti tuo tahallinen "tyhmyys" tuntuu tällä palstalla rehottavan urakalla. Ei oikeasti aikuiset(?) ihmiset pysty vahingossa ymmärtämään lähes asiaa kuin asiaa väärin. Toki joskus kyse voi olla ihan väärinkäsityksestäkin.

• Tykkää
Reactions: Hyppymassu ja 0oo0

Yhteistyössä