vierailija
Luonnollisin olotila olisikin olla raskaana. Ajattele niinpäinTinkuliinille hyvää Juhannusta.
Joo,on tää naisen elämä kivaa
Luonnollisin olotila olisikin olla raskaana. Ajattele niinpäinTinkuliinille hyvää Juhannusta.
Joo,on tää naisen elämä kivaa
Kannattaa hankkia. Nopeesti ne valmiit nousee, mut omatekoinen vanhoista ikkunoista vie kyllä aikaa ja on vähän puuhakkaampi tehdä kuin nämä:Täällä on viileää. Mulla ei ole kasvihuonetta.
IhmettelivätMitäs tuumasivat terveisistä ?
Ai parvekkeelle?Kannattaa hankkia. Nopeesti ne valmiit nousee, mut omatekoinen vanhoista ikkunoista vie kyllä aikaa ja on vähän puuhakkaampi tehdä kuin nämä:
varmaan 3 kuukautta jatkuu lämmin aika vuodesta
Mä just tossa ihmettelin, miksi juhlapöydässä pitäisi olla kerrallaan miljoonaa sorttia. Potut ja lihapulla kuulostvat herkulta!Nyt kyllä vatsa poksahtaa halki
Täällä ei.Aurinko paistaa
Nyt paistaa. Se on välillä pilvessä.
koska sul loma onRuoka torkut tuli otettua.Kohta alkaakin sit hula hula juhannus. Vaikka olishan tuolla ulkona aurinkoinen ilma mut...ehtii sitä sit lomalla olee ulkonakin.
Mä voin tulla pesee. Pääsis saunaan.Parin tunnn päästä kokko syttyy täällä. Kyl sinne tarvii lähteä. Ties vaik selänpesijä löytyis sieltä.
Pidäppä mukava iltaParin tunnn päästä kokko syttyy täällä. Kyl sinne tarvii lähteä. Ties vaik selänpesijä löytyis sieltä.
2 vkon päästä alkaa.koska sul loma on
en tiiä kelpuutatko näitä meidän kylän miehiä. ne on semmosia suorasanasia ja rehtejä. junteiks noi ison kylän miehet sanoo.Pidäppä mukava ilta
Eti mullekin sieltä selänpesijä...mainostat kovin että sulla olis tiedossa yks kiva naikkonen jolle etit kaverii
Mut ethän sinäkään oo juntti ja samal kyläl ooten tiiä kelpuutatko näitä meidän kylän miehiä. ne on semmosia suorasanasia ja rehtejä. junteiks noi ison kylän miehet sanoo.
mää oon tulokas, en alkuperäinen. Junttiudun pikkuhiljaaMut ethän sinäkään oo juntti ja samal kyläl oot
Keli on hiostava. Ajelin naapurin mummin nurmikot niin hiki virtasi.Puhh. Oon raahannut tarvikkeita saunatuvalle. Kmala vaiva, hiki pukkaa vaikkei sauna ole vielä edes päällä!